Lodówka Amica! PILNE!!!!

1. Data: 2008-01-19 22:11:21

Temat: Lodówka Amica! PILNE!!!!
Od: "iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was!!

Mam pilne pytanie - wyłączyłam chłodziarko-zamrażarkę amikę celem rozmrożenia.
Przez 2 godziny strasznie trzeszczała....

Własnie zabrałam się za wyciąganie półek a tu w lodówce spuchła (dosłownie!!)
obudowa, az powyginała półki!!! Mąż próbował wyjąć półkę, nagle coś huknęło,
lodówka zaczęła syczeć...pękła w środku obudowa - jakieś 2cm...

Co to mogło byc?!?!?!?! czy już transportować lodówkę na śmietnik??

zszokowana Iwona

2. Data: 2008-01-19 23:02:01

Temat: Re: Lodówka Amica! PILNE!!!!
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co to mogło byc?!?!?!?! czy już transportować lodówkę na śmietnik??
Na gwarancji była? Generalnie zauważyłem, że co jak co ale lodówek Amica robić
nie umie. U mojej mamy grzała zamiast chłodzić. Po ze 4 wizytach w serwisie
przyznali się do spieprzonej serii - a właściwie wadliwego projektu modelu.
Została wymieniona na Candy.

3. Data: 2008-01-19 23:14:21

Od: "iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyznali się do spieprzonej serii - a właściwie wadliwego projektu modelu.

Nie umie nie umie! moja była naprawiana w 8 miesięcy po zakupie - rozszczelniła
się... teraz ma babcia 11 lat

chyba doszłam co to - zapchała się rurka odprowadzająca płyn z lodówki - może toto?
na razie odmarza, jutro zobaczę co i jak...

4. Data: 2008-01-19 23:22:50

Od: "sq9" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwona" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> lodówka zaczęła syczeć...pękła w środku obudowa - jakieś 2cm...
>
> Co to mogło byc?!?!?!?! czy już transportować lodówkę na śmietnik??

Teść miał chlodziarko-zamrazarke Amici. Po dwóch latach podczas rozmrazania
uciekł z niej gaz.
Lodowka nadaje sie tylko i wyłacznie do wywiezienia na śmietnik.
Najprawdopodobniej jest w niej ten sam błąd co w Indesitach-polaczenie
aluminium z miedzia, ktore koroduje.
Naprawa niemozliwa wzglednie nieopłacalna
K..

5. Data: 2008-01-20 02:04:00

Od: "JBP" <t...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodówka zaczęła syczeć...pękła w środku obudowa - jakieś 2cm...
>
> Co to mogło byc?!?!?!?! czy już transportować lodówkę na śmietnik??

Sądząc z objawów - spuchła i pękła gdzieś rurka, samo odetkanie końcówki
odprowadzającej raczej nie pomoże. Trzeba zajrzeć do środka.
JBP

6. Data: 2008-01-20 08:30:24

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
...@n...onet.pl
użytkownik *iwona* napisał(a):

> Mam pilne pytanie - wyłączyłam chłodziarko-zamrażarkę amikę celem
> rozmrożenia. Przez 2 godziny strasznie trzeszczała....

Jaki model?

--
Big Jack
//////

7. Data: 2008-01-20 10:49:34

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" napisała:

> [...]
> lodówka zaczęła syczeć...pękła w środku obudowa - jakieś 2cm...
>
> Co to mogło byc?!?!?!?! czy już transportować lodówkę na śmietnik??

Jeśli na gwarancji to masz na 100% wymianę sprzętu, jeśli po, to szukaj
nowej lodówki. Rzadko się zdarza aby ingerować w warstwę izolacji tam gdzie
przebiegają rurki z czynnikiem i jakieś watawki robić.

P.

8. Data: 2008-01-21 23:00:55

Od: "iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowej lodówki. Rzadko się zdarza aby ingerować w warstwę izolacji tam gdzie
> przebiegają rurki z czynnikiem i jakieś watawki robić.

eeeeee 11 lat miała, i tak długo wytrzymała :P
już sąsiad rozbroił ją na czynniki pierwsze ;)

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedzi
iwona

[3miasto] Próg do drzwi wejściowych
Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?
łączenie profili kwadratowych
Waga kuchenna
Problem z kabiną i brodzikiem