Re: Lodówka Samsung

From: "kubcio" <k...@t...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lodówka Samsung
Date: 19 May 2006 23:31:45 -0700

Witam

BartekK wrote:
> Jedyna niedorobka - "kostkarka" do lodu to jest jakies wielkie
> nieporozumienie. Po pierwsze - to nie jest kostkarka! To po prostu
> paleta z dziurami, w ktore nalewamy wody, a po zamarznieciu mozna za
> galke przekrecic i _powinny_ kostki wypasc do pojemnika ponizej. Ale to
> tylko teoria. Przy nalewaniu - woda rozlewa sie wszedzie. Gdy chcemy
> nalac wode najpierw a potem wsadzic do lodowy caly ten zestaw - to
> wkladanie w prowadnice (posiadajace zatrzaski/uchwyty itp) juz napewno
> spowoduje wylanie polowy wody.

Nalewam mniej wody i nic sie nie rozlewa.

> No i kostki _za_nic_ nie chca wypadac po
> zamarznieciu!

Jam mam zupelnie inne wrazenia. Zadnego problemu z wypadaniem kostek
-tylko trzeba uzyc wiecej sily. One same nie wypadają tylko pod
wplywem znieksztalcenia tego pojemniczka. Moim zdaniem rewelacyjnie to
jest pomyslane.

U mnie dokladnie to samo.

Pozdrawiam Kuba