Re: Lodówka - w końcu wybrałem

Data: 2009-08-15 18:05:04
Temat: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h66m3a$p0v$1@inews.gazeta.pl...

Czasem mam wrazenie, że te t a ń s z e oferty w sklepach internetowych
> maja swoją CENĘ.Sklepy nie maja nawet konkretnych umów, ba!- rozpoznania
> co
> jest realnie w odległych magazynach! Najwazniejsze jest "złapanie"
> klienta.
> (także jego danych) Coraz częściej pytam:I czy mnie się to
> rzeczywiscie ...opłaca??

Przez net kupiłem prawie całe AGD i prawie cały sprzęt do firmy.
Ściemę wykrywam prawie zawsze. Naciąłem się tylko kilka razy na wabia i
zawsze odwdzięczyłem się stosownym wpisem na usenecie zawierającym dane
firmy i opis przypadku. Google zapamiętało i powie innym.

Można też w ramach zemsty na tego typu firmach pozamawiać parę ciężkich
towarów za pobraniem i zgodnie z prawem odmówić przyjęcia przesyłki. Jak
zadzwonią dlaczego, to przypomnieć o co chodziło. Zapłacą parę stówek za
kuriera i prawdopodobnie nic to nie zmieni, albo i zmieni? Nie szanują
naszego czasu, to w rewanżu nie szanujmy ich pieniędzy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/