Lody domowe

61. Data: 2017-08-30 11:32:34

Temat: Re: Lody domowe
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 13:07:57 UTC+2 użytkownik i...@g...pl
napisał:
> Zrobiłabym odwrotnie - zamrożone mango i świeżo obrane banany. Banany obrane i
pokrojone szybko ciemnieją, zanim zamarzną w zamrażarce - są potem nieapetycznie
bure.
> Chyba że by je przed zamrożeniem skropić sokiem z cytryny i wymieszać - ale nie
sprawdzałam tego.

Mi nie ściemniały. Zrobiłem wczoraj tak jak poradziła Ewa i nie było żadnych
problemów. Cytryny również nie używałem.

62. Data: 2017-08-30 11:41:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:

> Mi nie ściemniały.

Bo nie każdy daje sobie ściemniać.

--
Jarek

63. Data: 2017-08-30 12:16:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.08.2017 o 11:32, t...@g...com pisze:
> [...]
> Mi nie ściemniały. Zrobiłem wczoraj tak jak poradziła Ewa i nie było żadnych
problemów. Cytryny również nie używałem.

U mnie również nie ściemniały. Także bez cytryny. W dodatku przeleżały w
tym zamrażalniku kilka dni, zanim zostały użyte.
Gdyby zamrozić całe banany w skórce, to wtedy by ściemniały.

Ewa

64. Data: 2017-08-30 12:18:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2017 o 17:51, FEniks pisze:

> A bo śliwka jakoś mało pasuje chyba.

Tak na marginesie - widział kto gdzie kiedy lody śliwkowe? Oczywiście
poza tymi własnoręcznie robionymi.
Ciekawe, ja nie spotkałam chyba jeszcze.

Ewa

65. Data: 2017-08-30 12:20:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Tak na marginesie - widział kto gdzie kiedy lody śliwkowe?
> Oczywiście poza tymi własnoręcznie robionymi.

W naturze nie, ale w internecie wszystko znaleźć można:

http://wiadomosci.wpr24.pl/pruszkowska-lodziarnia-na
-szczycie;31573.html

> Ciekawe, ja nie spotkałam chyba jeszcze.

Do Pruszkowa nie mam specjalnie daleko.

--
Jarek

66. Data: 2017-08-30 12:39:50

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W naturze nie, ale w internecie wszystko znaleźć można:
>
> http://wiadomosci.wpr24.pl/pruszkowska-lodziarnia-na
-szczycie;31573.html

> Do Pruszkowa nie mam specjalnie daleko.

W Krakowie na Staromostowej obok czarnych lodów można dostać lody z
polskich śliwek węgierek - " Są wegańskie, z mleka kokosowego,
zweglonego kokosa z dodatkiem rumu, samo zdrowie. "
http://www.miastokobiet.pl/czarne-lody-hitem-lata-20
17/
pozdrawiam liżąco
Stefan

67. Data: 2017-08-30 12:46:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie każdy kupuje niedojrzałe banany. Niedojrzałe nie ciemnieją. Ja lubię dojrzałe i
dotąd myślałam, że każdy tak ma 3-)

68. Data: 2017-08-30 12:52:22

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Bo niedojrzałe jesz.

69. Data: 2017-08-30 13:32:26

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-30 o 12:16, FEniks pisze:

> U mnie również nie ściemniały. Także bez cytryny. W dodatku przeleżały w
> tym zamrażalniku kilka dni, zanim zostały użyte.

Chyba nie wiesz, co piszesz. Podobnie zresztą jak tandoori curry.
Przecież jedna taka, doświadczona, z praktyki podała wyraźnie - banany
obrane mają ciemnieć i już.
Ja jeszcze nie widziałem ciemniejącego banana bez skórki, ale przecież
nie będę polimeryzował z wybitną (w jej własnym mniemaniu) kucharką. :D
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

70. Data: 2017-08-30 15:32:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

I nie polimeryzuj. Po prostu jedz dalej te swoje niedojrzałe pastewne gniotki. Nie
musisz się znac na swoich pastewnych bananach - ty masz je tylko KUPOWAĆ :-)

Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!