Re: Łóżko piętrowe czy coś innego ?

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Date: Wed, 14 Oct 2009 13:34:49 +0200

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał
| I jak się sprawdzało? Ja zawsze oglądając takie łóżka miałam ten sam
| dylemat co wątkotwórca- że ten z góry wdepnie na tego na dole.

kłaść trzeba kolejno, najpierw wchodzi ten na górze, a potem ten na dole -
gorzej jak w nocy górnemu zachce się siku ;)

U mnie sprawdzał się wałek ( taki trójkatny ) podkłądany pod
koc/kołdrę/prześcieradło na brzegu łóżka ( drugi brzeg był od ściany ) - nie
było mocnych żeby podturlała się pod górkę trójkąta i spadła na podłogę (
materac z dolnej szuflady służył jako oparcie - a w szufladzie trzymałam
pościel )

| Miałam dwa razy okazję spać na takim właśnie podczas wyjazdu i chyba na
| dłuższą metę by mi to nie odpowiadało.

aaaaa bo to generalnie nie dla dorosłych tylko dla dzieci. Zwłaszcza że to
dolne "łóżko" zawsze jest mniejsze ( węższe i krótsze ).

| Natomiast kiedyś mi się bardzo podobał jeden pomysł chyba też z voxu,
| niestety- jednoosobowy. Dobry pomysł do małych pomieszczeń. Podest, na
| któty prowadziły dwa schodki, na podeście biurko, dookoła barierka-
| miało to przypominać mostek kapitański, a spod podestu wysuwane łóżko.
| Jedyny feler jaki widzę w tych wysuwanych- trzeba mieć odpowiednią ilość
| powierzchni w pokoju umożliwiającą wysunięcie tego łóżka.

mi się podobają te metalowe zabudowy z IKEI - ale niestety pokój córki mamy
już zrobiony i nie ma szans na zmiany, a szkoda.

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa) + 0,5 Maćka ( 1,5 roku )
gg 181718