Re: Lufka

From: emes <i...@m...com>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Lufka
Date: Sun, 04 Jun 2006 22:47:37 +0200
<e0b3u1$for$1@news.dialog.net.pl> <e0c98r$p72$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e0dnct$ri5$1@news.dialog.net.pl> <e4ppdf$5ur$3@nemesis.news.tpi.pl>
<e4qe3a$t5d$1@news.dialog.net.pl>
<e5491g$22f$1@news.dialog.net.pl>
<e5ap33$8ir$1@news.dialog.net.pl>
<e5gpk8$m3m$1@news.dialog.net.pl>
<e5jfrh$vie$1@news.dialog.net.pl>
<e5sjmi$lkf$1@news.dialog.net.pl>

On Sat, 03 Jun 2006 20:16:47 +0200, Ajgor wrote:

> Prawda.

biedaku, jak ty sobie radzisz na tym świecie pełnym ćpunów?

jimi hendrix - nic nie warty zdegenerowany heroinista...
winston churchill - zapity, nic nie warty żul...
bob marley - dno zupełne, jarał trawę jak smok...
francis crick - uosobienie zła. nie dość, że po cichu zażywał regularnie
LSD, to jeszcze był członkiem-założycielem organizacji mającej na celu
dekryminalizację marihuany. w ogóle całe jego odkrycie można sobie
wsadzić w d... - http://www.mayanmajix.com/art1699.html

oczywiście to tylko najbardziej jaskrawe przykłady.
no i co ty na to?

[...]
> Uwazasz, ze moj swiat sie konczy na tej grupie?

sam ją dałeś jako przykład - cytat powyżej. czy mam ci odświeżyć pamięć?

> Rozumiem, ze postawe "antynarkotykowa" uwazasz za debilizm?

kolejny raz próbujesz manipulować (albo masz problemy z kojarzeniem
i zaniki pamięci jak prawdziwy ćpun). cofnij się o parę postów i
sprawdź, którą z twoich wypowiedzi uznałem za debilizm.

> OK. A czy ja napisalem, ze wodka jest dobra? Pokaz gdzie. Mialem w
> rodzinie dwoch alkoholikow.
> I powiem ci ze wcale ich nie uwazam za lepszych od cpunow.

*alkoholików*. to ważne słowo. alkoholik to coś innego niż ktoś, kto
popija okazjonalnie. dlaczego więc stosujesz podwójne standardy i dla
pijących alkohol masz taryfe ulgową, a palący marihuanę to dla ciebie
zawsze ćpuny?

> Pomyslalem. A i tak trzeba na nie kasy. I to niemalo. Pare zlotych
> dziennie daje ponad stowe miesiecznie. A czasem ponad dwie stowy.

no właśnie. dwie stówy miesięcznie to nie fortuna. dlatego palacze
papierosów mogą żyć w społeczeństwie i ćpać w najlepsze. ba, nawet
nikt ich nie opieprza gdy przerywają pracę i idą sobie strzelić
działkę, najczęściej w miejscu publicznym.

z drugiej strony weźmy takiego heroinistę. jego dzienna porcja kosztuje
na czarnym rynku już kilkadziesiąt złotych, nie ma więc najmniejszych
szans by wyrobić finansowo, jeśli nie jest milionerem. tymczasem
od dawna wiadomo, że mając dostęp do czystego towaru, heroinista może
żyć długo w niezłym zdrowiu, nieraz lepszym niż palacz tytoniu.
niestety, przy obecnym prawie heroinista skazany jest na szybki upadek
finansowy i wszelkie dalsze konsekwencje.

uprzedzając pytania: nie, nie uważam że heroina powinna być dostepna w
sklepach jak papierosy.

> Dwa razy w roku. Moje imieniny i imieniny zony. Butelka Martini z colą.
> Na przyjeciach imieninowych przyjaciol i rodziny nie pije bo jakos nikt
> nie kupuje martini :) Wodki nie biore do ust. Piwa wrecz nie cierpie.
> No... W swieta czasem adwokata lub sherry. Ale pollitrowa butelka sherry
> nam z zona wystarczy na Boze Narodzenie i Wielkanoc. I szampan na
> sylwestra. Czy jestem pijakiem narkomanem?

no i gdzie te "dwa razy do roku", skoro pijesz w imieniny twoje, żony, w
święta jedne i drugie, w sylwestra... używasz alkoholu regularnie,
skąd więc ta pewność że nie jesteś alkoholikiem?

dlaczego w takim razie nazwałeś mnie ćpunem, nie wiedząc jak czesto i
ile palę? czy w związku z tym przeprosisz mnie, czy przyznasz że sam
jesteś pijakiem?

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org