Re: Lufka

From: ".Twigg" <g...@I...com>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Lufka
Date: Mon, 5 Jun 2006 10:14:59 +0200
<e0b3u1$for$1@news.dialog.net.pl> <e0c98r$p72$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e0dnct$ri5$1@news.dialog.net.pl> <e4ppdf$5ur$3@nemesis.news.tpi.pl>
<e4qe3a$t5d$1@news.dialog.net.pl>
<e5491g$22f$1@news.dialog.net.pl>
<e5ap33$8ir$1@news.dialog.net.pl>
<e5gpk8$m3m$1@news.dialog.net.pl>
<e5jfrh$vie$1@news.dialog.net.pl>
<1mazk7skl6wbk$.vqrn33t8es01$.dlg@40tude.net>
<e5sj5f$la3$1@news.dialog.net.pl>

Dnia Sat, 3 Jun 2006 20:07:40 +0200, Ajgor napisał(a):

> Użytkownik ".Twigg" <g...@I...com> napisał w wiadomości

> OK. Wyjsnie Ci, jak tylko mi pokazesz, gdzie napisalem, ze wodka jest lepsza
> od narkotykow. Jest tylk ouczciwsza pod wzglwedem prawnym. Nigdy nie
> uwazalem, ze jest lepsza. I nigdzie nie napisalem.

Nigdzie nie napisales. Ja tez nie. Za to w swoim poscie pokazales plusy
legalnych uzywek - bronisz ich w taki sam sposob jak emes trawe. Ciekawe co
bys powiedzial jakby marycha byla legalna a alkohol zabroniony.
Nie bronie narkotykow. Tylko wrecz przeraza mnie Twoje przeswiadczenie o
szkodliwosci ziola. A raczej niemozliwosc przyswojenia jakiegokolwiek
argumentu ze jest inaczej. Nikt nie probuje tutaj namawiac nikogo do
palenia. Jednak wazne jest wiedziec z czym ma sie do czynienia...
Wiesz, kiedys na stosach palono czarownice bo bylo ogolne przekonanie o ich
ogromnej szkodliwosci.

Mowiles ze do 15 latka mozesz mowic i mowic a on i tak bedzie wiedzial
swoje. Szkoda ze z Toba jest tak samo. W swoich postach wykazales ze
niewiele wiesz o marichuanie, wiec co chciales powiedziec synowi?
Nieobiektywna ocena nie jest poprawna.

Sugeruje wieksze otwarcie na jego punkt widzenia a nie narzucanie swojej
moralnosci i swojej hierarchii wartosci. Powazna rozmowa (na rowni a nie w
stylu uswiadamiania gowniarza),a nie ciaganie po monarach, pozwoli mu
zrozumiec z czym ma do czynienia i dojrzec do podjecia WLASNEJ decyzji o
niepaleniu.
Z tego co napisales do tej pory wynika ze nie dales mu takiej szansy.

--
.Twigg
<homerj> I'm saying that as a friend, not as a linux zealot