Re: Lumenflon - używał ktoś tych naczyń?

Data: 2008-04-06 00:13:21
Temat: Re: Lumenflon - używał ktoś tych naczyń?
Od: "Aicha" <b...@t...ja>

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Tu

http://www.allegro.pl/item336501868_garnki_komplet_3
_sztuki_garnek_rondel_ikea.html
> masz za 45 zł 3 sztuki - fajne rondle z Ikei, ja bym kupiła te.

Ja tam kupiłam _w_ Ikei, o 50% taniej :>
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70082337
Są rzeczywiście lekkie, a osad z kamienia obecnego w wodzie zmywa się
zwykłą szczotką do naczyń. Tylko nie należy przesadzać z wielkością
płomienia, bo owo fenolowe tworzywo niezbyt ładnie wonieje, kiedy się
nagrzewa.
A w tej chwili w marketach 6 stalowych garnków można już kupić (w
promocjach) nawet za 50 zł.

Natomiast w Ikei są też jakieś teflonowe. Tu dokładnie w potrzebnych
wymiarach:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00129461

--
Pozdrawiam - Aicha (nietrendy i bez lansu)
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"