[MM] czy jestem oporna?

11. Data: 2004-05-18 08:42:51

Temat: Re: [MM] czy jestem oporna?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
news:c8ch3s$mt9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hmm, a sniadanie na slono?

można i na słono od czasu do czasu :) dlaczego nie ?
tnij lepiej posty będzie łatwiej nam wszystkim :))

możesz napisać jaśniej bo nie załapałem

12. Data: 2004-05-18 08:53:05

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czarnyjanek napisał:

> można i na słono od czasu do czasu :) dlaczego nie ?
> tnij lepiej posty będzie łatwiej nam wszystkim :))

Jakos nie wiem o co ci chodzi.

> możesz napisać jaśniej bo nie załapałem

Nie moge. Przycielam posta i teraz nie wiem co napisalam wczesniej.

Edytka [edymon]

13. Data: 2004-05-18 09:12:51

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakos nie wiem o co ci chodzi.

nie wiesz o co chodzi ze śniadaniami na słono czy z lepszym cięciem
postów??;-)

> Nie moge. Przycielam posta i teraz nie wiem co napisalam wczesniej.

no to chyba się w tej edycji nie dogadamy :))

14. Data: 2004-05-18 11:21:16

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> Dokladnie na odwrot.

> Ja cos takiego przeczytalam w jednej z ksiazek z Montignaca...

> ...ze wlasnie jest dokladnie na odwrot.
> Sniadanie i wieczorny posilek - wegle, lunch - tluszcz. 1-2 sniadania w
> tygodniu tluszczowe.

Ja tez tak wyczytalam, nawet w dwoch lekturach, ale czarnyjanek mnie
nie rozumie.... :-)

Edytka [edymon]

15. Data: 2004-05-18 11:48:41

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Ja cos takiego przeczytalam w jednej z ksiazek z Montignaca...

True. Kolacja ma się składać z "dobrych" węglowodanów. Monti podkreśla,
że podczas kolacji trzeba unikać tłuszczów nasyconych i ograniczyć do
minimum nienasycone. Cytując za "Jeść..." -- "Trzeba o tym pamiętać,
gdyż tłuszcze spożywane na kolację są najłatwiej magazynowane." (str. 100)

> ...ze wlasnie jest dokladnie na odwrot.

Formuła 1 zakłada rano cukry i białka, a wg. formuły 2 -- rano tłuszcz
i białko ("na słono"). Tłuszczom wieczorem mówimy głośne: NIE.

Pozdrawiam,
Karola

16. Data: 2004-05-18 11:50:01

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> Formuła 1 zakłada rano cukry i białka, a wg. formuły 2 -- rano tłuszcz
> i białko ("na słono"). Tłuszczom wieczorem mówimy głośne: NIE.

Ble, zapomniałam dodać -- śniadanie oparte na tłuszczach to wyjątek, nie
reguła. Regułą jest śniadanie "na węglach".

Pozdrawiam,
Karola

17. Data: 2004-05-18 12:29:31

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> [...]

> Formuła 1 zakłada rano cukry i białka, a wg. formuły 2 -- rano tłuszcz
> i białko ("na słono"). Tłuszczom wieczorem mówimy głośne: NIE.

Widać, że już dawno z Motim nie miałam nic wspólnego ;)
Biję się w piersi - moja wina.

:)

Dobrze, że czujne jesteście.

pozdrawiam, misiczka

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

18. Data: 2004-05-19 07:41:06

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości > >> Nie wiem gdzie przeczytałaś, że węgle mają być na
kolację

> [...]

jak widać wszystko można wyczytać co tylko nam się podoba :))

> [...]
> minimum nienasycone. Cytując za "Jeść..." -- "Trzeba o tym pamiętać,
> gdyż tłuszcze spożywane na kolację są najłatwiej magazynowane." (str. 100)

no to teraz ja zapodam cytat z montiego .:)

"jeść aby..." str. 100

"kolacja będzie:
-identyczna z obiadem,a jednak trochę lżejsza przez ograniczeniespożycia
tłuszczów na rzecz warzyw;
-jak białkowo-węglowodanowe śniadanie,to znaczy złożona przede wszystkim z
"dobrych" węglowodanów.

[ot] Niezbednik dietetyczny
Wapń
piwko imbirowe