MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)

31. Data: 2020-04-08 21:46:08

Temat: Re: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 21:43:09 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Słusznie.

> No nie wolno. Tamta dawka była za niska.

Uważasz luzackich nuworyszy za gorszych od brutalnych najeźdźców?

32. Data: 2020-04-08 21:53:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Uważasz luzackich nuworyszy za gorszych od brutalnych najeźdźców?

PS. Bo podobno mamy walczyć z brutalizacją życia społecznego. Tylko jak, skoro
przykręcanie śruby tylko zwiększa ilość gotowych na wszystko frustratów...

33. Data: 2020-04-08 22:04:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Gdyby nie ta lewacka droga strachu, to nie miałabyś praw wyborczych,

Stara śpiewka każdego lewackiego durnia ?
Durniu, prawa wyborcze kobiet to oczywista i naturalna konsekwencja
rewolucji przemysłowej i I WŚ, a nie ,,zdobycz lewacka".
Z chwilą, gdy kobieta zaczęła pracować w przemyśle obok męzczyzny i
utrzymywać rodzinę na równi lub (po I wojnie) w zastępstwie mężczyzny,
prawa wyborcze należały do niej jak buda do psa.
To, że lewactwo rości sobie do tego sukcesu swój wkład, to tylko gówno
przyklejone do okrętu (naturalnych przemian społecznych) i piszczące
,,PŁYNIEMY!".

> twój właściciel kontrolowałby to co piszesz w internetach, a w czasie
> okresu spałabyś w przedpokoju.

W twoim przypadku, to może byłoby nawet i
> lepiej, bo by ci nie pozwolił tylu głupot pisać, po przeczytaniu od razu
> by cię do pieluch zagonił albo do zamiatania izby.

Wreszcie wiem, co tobą miota:
ty w swoich zwidach widzisz SIEBIE jako mojego właściciela ?

A teraz poważnie.
Ćwoku, gdybyś ty był (jakimś cudem) moim właścicielem, to byś skończył z
obciętą stacją stacją zarządzania twoim zdegenerowanym mózgiem po pierwszej
probie zarządzania mną.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-04-08 22:05:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Uważasz luzackich nuworyszy za gorszych od brutalnych najeźdźców?

Co fo efektów - owszem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

35. Data: 2020-04-08 22:32:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Co fo efektów - owszem.

Uważasz, że nie udało im się złagodzić nastrojów motłochu tak mniej więcej w czasie,
kiedy jeszcze nie było wiadomo o morderczej chińskiej grypie? Bo moim zdaniem mi się
udało, nawet czułem się trochę bezpieczniej z tego powodu, że wymachujący fajfusami
gejkowie zastąpili wymachujące pięścią bojówki. Jedno i drugie żałosne, ale znając
prawdopodobieństwo zgwałcenia przy spotkaniu z pierwszym lepszym takim wymoczkiem a
dostania w mordę przy natknięciu się na tęgiego skina, zawsze miałem pedałków za
mniej groźnych.

Trochę się to mi zmieniło w przypadku koronawirusa i akurat nie chodzi mi tu o
gejków, ale o styl życia promowany przez nuworyszy. Społeczeństwa stały się zbyt
spokojne, żeby wywoływać z samych siebie zagrożenia dla innych na miarę III wojny
światowej, ale jednocześnie zbyt spokojne, żeby także reagować na zagrożenia z
zewnątrz i na tyle słabe, że radzą z nimi sobie zaledwie "na styk". Nikt nie mógł
zagrozić temu systemowi, ale przecież to znaczy, że temu systemowi udało się zagrozić
Nikomu. Ten wirus przypomina w tym sensie trochę Aryę Stark, chociaż jakoś nie widzą
mi się ci zabawowi dorobkiewicze w roli Nocnego Króla, za bardzo żywi są. W każdym
razie stało się jasne, że bezpieczeństwo i wolność oferowana przez liberałów od
widzialnych zagrożeń są jednostronne i wszystko, co supermocno chroni ludzkość od
"frontalnego ataku", daje zero osłon, gdy niebezpieczeństwo nadchodzi "od strony
partyzanckiej". Ta lekcja chyba jeszcze długo utkwi w świadomości wszystkich ludzi.

36. Data: 2020-04-09 03:33:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 12:35, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
innym życia dla przeciętnej Kowalskiej nie jest aż tak wielką sprawą, żeby jedynym
etycznym rozwiązaniem było godzić się na tragedię własną. To zostawmy jednostkom
odważnym, odwaga nie obowiązuje plebsu i nie powinna być mu narzucana jako ciężar
ponad siłę. W czasie pokoju nie wolno karać cywili (nie-profesjonalistów) za
tchórzostwo czy też tworzyć warunki wymuszające na nich odwagę.

niszczenie życia dla zachcianki. Pani Godek tego nie rozróżnia.

honoru, którzy chcą ją przestrzegać, a prawo nie jest dla budowania moralnego
profanów tylko po to, aby powstrzymać ich agresję w tym stopniu, aby przestali
stanowić niebezpieczeństwo dla życia, zdrowia, majątku i nietykalności fizycznej
ludzi moralnych. Zakaz prawny aborcji w odróżnieniu od odium etycznego wchodzi tutaj
w grę tylko w przypadku aborcji na życzenie, w innych wypadkach można stosować
perswazję, aby wyłuszczyć, kto jest moralny, a kto profanem i plebejuszem.

> PS^2. Napiszę wprost: przeciętny Kowalski czy Kowalska nie musi mieć poziomu
moralnego wyższego niż ten, który może ze względów behawioralnych stanowić zagrożenie
życia, zdrowia, majątku i nietykalności fizycznej przeciętnego np. świadomego
chrześcijanina, buddysty (ew. krysznowca, żyda, muzułmanina, szintoisty, etycznego
humanisty etc.) w czasach pokoju. Co do czynów i decyzji nawet skrajnie odpychających
etycznie, ale niegroźnych z w/w punktu widzenia można oczywiście usiłować
przeciwdziałać im propagandą czy perswazją, ale nie wolno wymuszać groźbami represji.

i zapewne tak to bedzie... nikt nie bedzie stosowal represji...

//nie ma u nas takiej tradycji.

37. Data: 2020-04-09 03:50:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 20:53, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Rozśmieszasz mnie. Buddyzm, chrześcijaństwo, jak komuś nie odpowiada to nawet
islam, hinduizm, judaizm, shinto czy tradycje rodzimowiercze przedstawiają bardzo
duży zakres rozwiązań.

> Co takiego ubiegły i obecny wiek wymyśliły w dziedzinie religii? Złoty Świt,
Kościół LaVeya i podobne, Niski New Age, Kościół Subgeniuszu, Kościół Latającego
Potwora Spaghetti, Anioły Nieba? To wszystko jakieś takie wesołe i zabawne, ale nie
ma w nich nic oryginalnego tylko pastisz i parodia, po dłuższym zbadaniu okazują się
bezużytecznymi błazeństwami. Jeszcze Fundamental Fysiks Group i środowisko skupione
wokół Esalen należą do nielicznych mających z tego jakąś wartość dlatego że są oparte
na połączeniu tradycyjnej indyjskiej psychologii i nowoczesnej nauki i chociaż
eksplorowały ESP nie bredzą o channelingach, kryształowych kulach i teozoficznych
Ascended Masters. Jak długo można przewracać na wszystkie sposoby popłuczyny po
Helenie Bławatskiej, jak robią to niemal wszystkie inne nowe ruchy religijne?

Ale o czym Ty tu 'rozmawiasz'...?
Takie argumenty nie dotra do kogos kto uwaza, ze czlowiek to zwierze.

38. Data: 2020-04-09 03:57:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 17:40, Kviat wrote:
> Truizm. Oczywiście, że niczego nowego nie odkryłem. Uświadamiam ci tylko
> fakty, które dla człowieka wykształconego są oczywiste.
> Uważasz, że niebezpiecznych i agresywnych chorych nie powinno się
> izolować i leczyć (albo przynajmniej próbować leczyć)?

Nieustannie ci to proponuje... popatrz na stopke!

XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

39. Data: 2020-04-09 03:57:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 03:52:20 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
> >

> Ale o czym Ty tu 'rozmawiasz'...?
> Takie argumenty nie dotra do kogos kto uwaza, ze czlowiek to zwierze.

I częściowo ma słuszność.
Ludź to zwierzę bezpióre, dwunogie, które jeśli chce, może wybrać bycie Człowiekiem,
a jeśli chce, może nadal być zwierzęciem.

40. Data: 2020-04-09 04:14:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 03:58:42 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Nieustannie ci to proponuje... popatrz na stopke!
>

> XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
> https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

E tam, jaki tam gejek agresywny... przeciętny pedałek nieśmiały jest.
Skończy wszystkie próby zalotów jak mu ktoś powie stanowcze NIE.

Miałem kumpla pochodzenia tatarskiego na uczelni, który był zdeklarowanym "bi" ("żeby
życie miało smaczek...") i fajnie się z nim na różne światowe tematy gadało... to
siłą rzeczy trochę teoretycznie wiem również i coś o branży (zarówno dobre jak i złe
historie...) ale fakt faktem: przenigdy nie przystawiał się do mnie erotycznie.

Aaaa... i jeszcze tego... kto to w ogóle powiedział, że cwietuś to tentego... znaczy
się tam, homik?

Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem