Magicils Lancome

1. Data: 2003-05-19 18:55:53

Temat: Magicils Lancome
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was probowala?
Zafascynowana reklama wyruszylam do Sephory celem wyprobowania. Niestety
wszystkie testery byly lekko wyschniete, a pani sprzedawczyni mrugajac okiem
powiedziala ze na reklamie to owszem ladnie wyglada...
Jestem ciekawa Waszych opinii, moze ktoras sie zawiodla albo jest
zachwycona?

--
pozdr
star

1. Data: 2003-05-19 21:32:47

Temat: Re: Magicils Lancome
Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywalam przez rok i bardzo mi odpowiadal nie kruszyl sie nie uczulal
generalnie uwazam ze Lancome ma najfajniejsze tusze,a wielu probowala
pozadrawiam
nika

1. Data: 2003-05-19 21:37:55

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ja uzywalam przez rok i bardzo mi odpowiadal nie kruszyl sie nie uczulal
>generalnie uwazam ze Lancome ma najfajniejsze tusze,a wielu probowala
>pozadrawiam

Zgadzam sie - mnie tez jakos najlepiej pasuja... a teraz wypuscili ta kolorowa
serie... ten fiolet... mmmmm :) Chyba sie skusze :)

Dunia

PS. Prosze, tnij cytaty i pisz POD postem. Dzieki.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-19 21:51:42

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

nika wrote:
> Ja uzywalam przez rok i bardzo mi odpowiadal nie kruszyl sie nie
> uczulal generalnie uwazam ze Lancome ma najfajniejsze tusze,a wielu
> probowala pozadrawiam

Obawiam sie ze to niemozliwe bo ten tusz jest na rynku od raptem
dwoch-trzech miesiecy...

--
star

PieS. Pisz pod postem i tnij cytaty, Dzieki.

1. Data: 2003-05-19 21:52:07

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Zgadzam sie - mnie tez jakos najlepiej pasuja... a teraz wypuscili ta
> kolorowa serie... ten fiolet... mmmmm :) Chyba sie skusze :)

No o te wlasnie pytalam...;)

--
star

1. Data: 2003-05-19 22:02:35

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>No o te wlasnie pytalam...;)

Aaaa :))) Nie zapamietalam nazwy, bo wszystkie jakies takie 'cils' ;)
Probowalam go w sklepie i efekt b. fajny, kolor dosc intensywny nawet na moich
ciemnych rzesach, nie klei... ale oczywiscie z ta reklama to przesada.
Ja go sobie chyba kupie, jak juz troche pouzywam kupionego ostatnio
Flexi-cos-tam ;)

Dunia

1. Data: 2003-05-20 06:21:01

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> Probowalam go w sklepie i efekt b. fajny, kolor dosc intensywny nawet
> na moich ciemnych rzesach, nie klei... ale oczywiscie z ta reklama to

Pani w Sephorze powiedziala mi, ze nakladac tylko na inny tusz i ze tez
niespecjalnie widac, zreszta jedna z nich specjalnie przydreptala z zaplecza
zeby mi pokazac turkusowe, na koncowkach i prawie nie bylo sladu...
No nic, ja sie pewnie skusze bo mam wielka ochote na rzesy w kolorze
Fuchsia, ale dzieki za opinie:)

--
star

1. Data: 2003-05-20 08:22:51

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

star <s...@s...com> wrote:

> Czy ktoras z Was probowala?
Mam turkusowy. Przezabawny tusz, raczej nie do codziennego makijażu :-) Ma
zupełnie inną konsystencję niż normalny tusz, coś w rodzaju lekko opalizującej
emulsji, do tego bardzo szybko zastyga, więc z malowaniem trzeba się spieszyć,
bo skleja rzęsy.

> Jestem ciekawa Waszych opinii, moze ktoras sie zawiodla albo jest
> zachwycona?
Mnie się podoba -- doskonale się nadaje do fantazyjnego makijażu, wydłuża
rzęsy, no i zmywa się wodą :-) Do tego trzyma się bardzo długo, nie kruszy i
nie osypuje. Jak na razie nie zaobserwowałam uczulenia.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2003-05-20 08:45:32

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:
> [...]
> lekko opalizującej emulsji, do tego bardzo szybko zastyga, więc z
> malowaniem trzeba się spieszyć, bo skleja rzęsy.

A nakladasz go na rzesy bezposrednio czy na jakis inny tusz? Jak wyglada
sprawa pokrycia? Czy choc troche podobnie jak na reklamie? To chyba
niemozliwe...;))

--
star

1. Data: 2003-05-20 09:05:07

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> mnie to zmywanie woda raczej niepokoi, bo ani tu wyjsc z takim w
> wilgotna pogode, ani miec oczy lzawiace na wietrze etc., bo sie
> rozmaze. dziwi mnie, ze taki zrobili i jeszcze te ceche reklamuja :)

Spoko, zmywa go ponoc tylko ciepla woda, powyzej 20C...

--
star

Tradzik i jak sie go pozbylem (prawie).
Yves Rocher w Warszawie