Majonez

11. Data: 2016-12-15 19:16:00

Temat: Re: Majonez
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Dziwne : w składzie zwykle są: ocet, jaja w proszku...

Już pisałam - ocet a ocet to różnica. Ten z Kielc jest wartościowy kak
jabłkowy, który jest ostatnio hitem dietetycznym.
A żółtka (nie jaja) muszą być w proszku ze względów bakteriologicznych. W
moim dzieciństwie był robiony ze świeżych żółtek - i miał trwałość do dwóch
tygodni pod warunkiem przechowywania w lodówce.

> Ocet jest niezdrowy na szereg dolegliwości, aż szkoda czasu wymieniać, ale
> zacznę: żołądek, watroba, jelita....

No litrami go nikt nie pije. Ocet z prawdziwej octowni jest zdrowy - w
rozsądnych ilościach.

> W domowym pszepisie daje się troszkę soku z cytryny, a octu tylko tyle ile
> jest w składzie musztardy.

Pitolisz. Co to za majonez na cytrynie. Nie ma lepszego niż Kielecki.

--
XL

12. Data: 2016-12-16 19:13:47

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A żółtka (nie jaja) muszą być w proszku ze względów bakteriologicznych.

No co to za nowoczesne gotowanie.
W żadnym domowym lub tradycyjnym pszepisie nie znajdziesz żułtka w proszku.

> Pitolisz. Co to za majonez na cytrynie. Nie ma lepszego niż Kielecki.

Po prostu pyszny jest na cytrynie i samo zdrowie np na wątrobę i dużo
witaminy C.
A ocet, jaki by nie był , octem zostanie (CH3COOH).
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2016-12-16 19:33:22

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majonez
> kupuję - tylko i wyłącznie Kielecki, bo pyszny i naprawdę bez konserwantów
> i gumowatych dodatków. Tak, jawnie reklamuję i polecam majonez Kielecki!

Rzadko kiedy się odzywam, ale akurat przyznam Ci rację - wiele majonezów
próbowałam, ale Kielecki jest dla mnie najlepszy!

--
Justyna Vicky S.

---
Avast.

14. Data: 2016-12-16 21:19:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2016 o 19:33, Justyna Vicky S. pisze:

> Majonez
>>

> Rzadko kiedy się odzywam, ale akurat przyznam Ci rację - wiele
> majonezów próbowałam, ale Kielecki jest dla mnie najlepszy!

Ale głowę bym dała, że kiedyś w składzie był olej rzepakowy. Teraz
widzę, że piszą tylko olej roślinny, ciekawe jaki.

Ewa

15. Data: 2016-12-16 22:30:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2016 21:19:11 +0100, FEniks napisał(a):

> Ale głowę bym dała, że kiedyś w składzie był olej rzepakowy. Teraz
> widzę, że piszą tylko olej roślinny, ciekawe jaki.

Oczywiście nadal rzepakowy. Niby jaki inny? Rzepakowy najzdrowszy.

---
Avast.

16. Data: 2016-12-16 22:32:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2016 19:33:22 +0100, Justyna Vicky S. napisał(a):

> Majonez
>>

> Rzadko kiedy się odzywam, ale akurat przyznam Ci rację - wiele majonezów
> próbowałam, ale Kielecki jest dla mnie najlepszy!

RAZ spróbowałam Majonezu Babuni. OMG - toto słodkie i mdłe jest!

---
Avast.

17. Data: 2016-12-16 22:33:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2016 19:13:47 +0100, Stokrotka napisał(a):

> No co to za nowoczesne gotowanie.
> W żadnym domowym lub tradycyjnym pszepisie nie znajdziesz żułtka w proszku.

To se zrób ze świeżych. Aj waj.

> Po prostu pyszny jest na cytrynie i samo zdrowie np na wątrobę i dużo
> witaminy C.
> A ocet, jaki by nie był , octem zostanie (CH3COOH).

No to wywal i jabłkowy :->

---
Avast.

18. Data: 2016-12-17 02:11:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-16 o 21:19, FEniks pisze:

> Ale głowę bym dała, że kiedyś w składzie był olej rzepakowy. Teraz
> widzę, że piszą tylko olej roślinny, ciekawe jaki.
>
> Ewa
Nie chcę rzepakowego w składzie. Chcę słonecznikowy np. Bartek.

--
animka

19. Data: 2016-12-17 02:15:58

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-16 o 22:30, Ikselka pisze:

> Oczywiście nadal rzepakowy. Niby jaki inny? Rzepakowy najzdrowszy.

Pisałam już tutaj, że moja mamusia pracowała Instytucie Doświadczalnym
dział tłuszczowy i mięsny.
Nawet Ci co wymyslali to wszystkie świństwa to tego nie konsumowali,
żeby się nie truć. Liczyła się kasa i nowe wynalazki.

antywirusowe Avast.

Weż to wyłącz w diabły. Kogo to interesuje?

--
animka

20. Data: 2016-12-17 02:19:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-16 o 22:33, Ikselka pisze:

> To se zrób ze świeżych. Aj waj.

> No to wywal i jabłkowy :->
Po co ten ocet? Dodaje sie do żółtek tylko olej (dolewa stopniowo) oraz
troszeczkę soli.
antywirusowe Avast.

Wywal to ścierwo informacyjne. Odhacz. Po co ma się za Toba ciągać ten ogon?

--
animka

Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online
Wkładka dystsnsowa Zelmer do maszynki
Skarzy sie ze mu w PRL-bisie pomidory nie smakuja
Facet skarzy sie ze w PRL-bisie pomidory mu nie smakuja