Majonez

81. Data: 2016-12-19 19:23:16

Temat: Re: Majonez
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
/klarowanie-masla-przepis-krok-po-kroku

> Ja dodaję do prawie wszystkiego. Smażę na nim naleśniki, jajecznicę itp.
> Pycha.

Ja też używam ciągle - j.w. oraz do fasolki szparagowej, kalafiora,
smażenia i pieczenia ryb.

--
XL

82. Data: 2016-12-19 22:12:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-19 o 19:23, Ikselka pisze:

/klarowanie-masla-przepis-krok-po-kroku

Ja też używam ciągle - j.w. oraz do fasolki szparagowej, kalafiora,
smażenia i pieczenia ryb.

Na ojeju ryb nie smażysz?

--
animka

83. Data: 2016-12-19 22:34:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-19 o 22:12, Animka pisze:

/klarowanie-masla-przepis-krok-po-kroku

> Ja też używam ciągle - j.w. oraz do fasolki szparagowej, kalafiora,
> smażenia i pieczenia ryb.
>
> Na ojeju ryb nie smażysz?

LOL
Miało być: na oleju.

--
animka

84. Data: 2016-12-19 23:00:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Na ojeju ryb nie smażysz?

Na oleju także. Zależy jakie i do czego.

--
XL

85. Data: 2016-12-19 23:02:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> Na ojeju ryb nie smażysz?
>>
> LOL
> Miało być: na oleju.

Ojeju, nawet nie zauważyłam literówki :-))

--
XL

86. Data: 2016-12-19 23:11:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-19 o 23:00, Ikselka pisze:

> Na oleju także. Zależy jakie i do czego.
Nie zabardzo lubię ryby, to rzadko smażę, ale jak smażę to na
słonecznikowym.

--
animka

87. Data: 2016-12-20 18:49:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Nie zabardzo lubię ryby, to rzadko smażę, ale jak smażę to na
> słonecznikowym.

Słonecznikowy
Jest przezroczysty. ma jasnożółty kolor, łagodny smak i zapach. Przeważają
w nim cenne kwasy tłuszczowe typu omega-6. Zawiera największą ilość
witaminy E spośród wszystkich olejów (więcej niż oliwa!). Za to jest w nim
tylko śladowa ilość kwasów omega-3. Doskonały do sałatek i sosów. Można
używać go do gotowania i duszenia, ale nie wolno podgrzewać powyżej 100?C,
dlatego nie nadaje się do pieczenia i długiego smażenia.
http://m.poradnikzdrowie.pl/zywienie/zasady-zywienia
/oleje-ktory-olej-jest-najzdrowszy-i-jak-uzywac-olej
ow_34969.html

--
XL

88. Data: 2016-12-20 20:28:43

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-20 o 18:49, Ikselka pisze:

> [...]
> http://m.poradnikzdrowie.pl/zywienie/zasady-zywienia
/oleje-ktory-olej-jest-najzdrowszy-i-jak-uzywac-olej

Ja już nie wierzę w te poradniki żywieniowe. Raczej z przymróżeniem oka.
Mój żołądek mi nie wysyla sygnalów, że to jest be.

--
animka

89. Data: 2016-12-21 02:29:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

/oleje-ktory-olej-jest-najzdrowszy-i-jak-uzywac-olej
ow_34969.html

> Ja już nie wierzę w te poradniki żywieniowe. Raczej z przymróżeniem oka.
> Mój żołądek mi nie wysyla sygnalów, że to jest be.

Bo nie chodzi o dolegliwości żołądkowe.

--
XL

90. Data: 2016-12-21 02:57:45

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-21 o 02:29, Ikselka pisze:

/oleje-ktory-olej-jest-najzdrowszy-i-jak-uzywac-olej
ow_34969.html

> Bo nie chodzi o dolegliwości żołądkowe.

Przecież większość tu ludzi dodaje olej do pieczenia.
Ja do pieczenia nie dodaję. ponadto juz była jedna taka mundra , która
napisała w gazecie artykuł o kawie, że rzekomo jest szkodliwa dla
zdrowia, a szczególnie na serce. a okazało się, że jest zupełnie odwrotnie.
Mundrzy naulowcy dla szmalu napisali, że margaryna jest zdrowa i przez
tę margarynę i pochodne masła mamy masę upasionych kobiet, wręcz
potworów. Trzeba jeść nieprzetworzone masełko i spożywać prawdziwego
nierakotwórczego oleju (nie rzepakowego). To jest moje zdanie. Jak
jutro albo za 50 lat umrę to znaczy, że takie było moje przeznaczennie.
Wszyscy kiedyś umrą. Jedni na to inni na tamto i mnie to za
przeproszeniem wisi i powiewa.

--
animka

Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online
Wkładka dystsnsowa Zelmer do maszynki
Skarzy sie ze mu w PRL-bisie pomidory nie smakuja
Facet skarzy sie ze w PRL-bisie pomidory mu nie smakuja