Makaron spagetti

1. Data: 2005-01-03 11:45:57

Temat: Makaron spagetti
Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj robiłam na obiad spagetti i zostało mi sporo makaronu. Macie może
pomysł co by tu z niego przygotować na dzisiejszy obiad?

Pozdrowienia
Gocha

1. Data: 2005-01-03 12:38:57

Temat: Re: Makaron spagetti
Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Wystawiasz nas na ciężką próbę, bo:
a/ nie wiemy co lubicie
b/ nie wiemy co macie w lodówce :)
c/ ...zawsze jest jakieś wyjście

Wersja C
1/ pomidorowy sos (torebkowy tfu lub z przecieru robiony) + parówka + oleju
2 łyżki + ząbek czosnku - dla tych co sie nie chce za długo stać w kuchni
:) - parówe w olej z czosnkiem lekko podsmażyć i do sosu

2/ główka czosnku + pęczek pietruszki (lub nawet dwa bo to małe takie
sprzedają zimą i chuderlawe) + oliwa z oliwek + kawałki kiełbaski, boczku -
oliwy ze szklanke (jak będzie sie taplała to dobrze żeby przykrywała wsad
swoją ilością) , kiełbacha i boczek w kostke, na mały ogień, przecisnąć
czosnek, podprażyć , posiekać pietruszkę i na patelnię

Bądź co bądź jutro nik nie bedzie jechał czosnkiem!!! gwarantuję

--
Pozdro
Lisio

1. Data: 2005-01-03 13:12:52

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

1) zasmażyć na patelni z jajkami (ew. szczypiorek, pomidory)
2) podać z twarogiem doprawionym ziołami (bazylia, czosnek, oregano)
3) kupić mrożonkę parykarz/leczo doprawić oliwką i wymieszać z makaronem
4) sos z pieczarek podduszonych z cebulą i doprawiony śmietanką, curry, solą
i pieprzem
pozdr
gagatka

1. Data: 2005-01-03 13:49:13

Od: "fuksa" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gagatka wrote:
> 2) podać z twarogiem doprawionym ziołami (bazylia, czosnek, oregano)

U mnie w domciu robiło się takie cacko : skwarki z boczku, gorący makaron i
to wymieszane a twarogiem. Lubiłam to bardzo, zanim się dowiedziałam o
kaloriach ;)

1. Data: 2005-01-03 22:17:02

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GochaBielsko" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wczoraj robiłam na obiad spagetti i zostało mi sporo makaronu. Macie
> może
> pomysł co by tu z niego przygotować na dzisiejszy obiad?

Prościej by było gdyby Ci zostało sosu, no ale skoro został Ci
makaron...
Ja wrzucam taki makaron na rozgrzany olej (odrobinę), podsmażam, dodaję
troszkę posiekanego czosnku, żółty ser, czekam aż ser się rozpuści i
jem. Może nie jest to potrawa wykwintna ale moje dzieci niejadki i ja
lubimy tak czasem
Pozdrawiam
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-01-04 08:12:52

Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć GochaBielsko
Mon, 3 Jan 2005 12:45:57 +0100 napisałeś:

> Wczoraj robiłam na obiad spagetti i zostało mi sporo makaronu. Macie może
> pomysł co by tu z niego przygotować na dzisiejszy obiad?

po podgrzaniu wymieszac z pesto ;)

--
Pozdrawiam, Laik.
Kobieta pozwoli ze sobą zrobić wszystko, bylebyś jej o tym nie mówił.

1. Data: 2005-01-04 10:12:51

Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo za pomoc. Powiem Wam, że wymieszałam wszystkie Wasze przepisy
i wyszło coś wspaniałego. Moja rodzina zajadała się, że hej. Dodam, że
miałam nadzieje, że zostanie mi na dzisiejszy obiad, ale moje łasuchy
wszystko zjadły. Jeszcze raz dziękuję za przepis.

Pozdrowienia
Gocha

1. Data: 2005-01-04 10:35:53

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki bardzo za pomoc. Powiem Wam, że wymieszałam wszystkie Wasze
przepisy
> i wyszło coś wspaniałego.

wszystkie? czosnek, twarożek, jajka, pomidory, pieczarki, curry,pesto,
boczek i co tam jeszcze było?

;-))
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-01-04 12:36:11

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rolade z makaronem. Pycha!

Generalnie: jest to spagetti zawiniete w miesku mielonym z przyprawami i do
piekarnika.

Albo "makarony po flotski" - makaron zmieszany z farszem z mieska i watrobki
ze smazona cebulka.

1. Data: 2005-01-04 12:45:02

Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przepisy
>
> wszystkie? czosnek, twarożek, jajka, pomidory, pieczarki, curry,pesto,

No nie bez przesady, dałam czosnek, 6 jajek, 5 parówek, 20 dkg boczku
wędzonego, cebulkę oraz sos pomidorowy.

Pozdrowienia Gocha

[chwale bardzo] Sezamowiec wg Jini
Crepes??