Małe pytanie - raczej nie na temat

1. Data: 2000-06-15 08:49:36

Temat: Małe pytanie - raczej nie na temat
Od: "Waldek" <w...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co sądzicie o pralkach automatycznych "ładowanych" od góry.
Czy są wygodniejsze, czy psują się częściej?
Czy sa bardziej estetyczne? < (pytanie do kobiet)

p.s.
Oczywiście nie mam na myśli Frani. :-)))

Waldek

1. Data: 2000-06-15 09:35:45

Temat: Re: Małe pytanie - raczej nie na temat
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>
>Co sądzicie o pralkach automatycznych "ładowanych" od góry.
>Czy są wygodniejsze, czy psują się częściej?
>Czy sa bardziej estetyczne? < (pytanie do kobiet)

Te ladowane z gory maja bemben podparty w 2 miejscach - daje to solidniejsza
konstrukcje
Jezeli sprawia ci przyjemnosc spedzanie czasu na obserwacji prania to kup
sobie taka ladowana od przodu

Marek

1. Data: 2000-06-15 10:02:13

Od: "MB" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy sa bardziej estetyczne? < (pytanie do kobiet)
> p.s.
> Oczywiście nie mam na myśli Frani. :-)))

nie rozumiem....

wiem ,ze jest katastrofa jak sie kobiecie pomyli sypialni,salon i kuchnia..
ale jak facet nie odroznia kuchni od lazienki.. hmm

wstyd...

@iki

1. Data: 2000-06-15 10:14:43

Od: "Waldek" <w...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kuchnia..
> ale jak facet nie odroznia kuchni od lazienki.. hmm

Odróżnia, odróżnia.....
Wybrałem tę grupę, gdyż użytkownicy sprawiają wrażenie najbardziej odpornych
na pisanie nie na temat. :-)
Hm...

p.s.
Dzięki Sadyl.

Waldek

1. Data: 2000-06-15 10:17:09

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odróżnia, odróżnia.....
> Wybrałem tę grupę, gdyż użytkownicy sprawiają wrażenie najbardziej
odpornych
> na pisanie nie na temat. :-)
> Hm...

Tu bym uważał - jest to jak każda zresztą grupa nieodporna - idź gdzieś na
jakieś agd albo co i nie zaśmiecaj - na przyszłość

Lilly was here

1. Data: 2000-06-15 10:23:26

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilly was here <:)@com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8iaa6d$hf5$...@f...man.torun.pl...
> Tu bym uważał - jest to jak każda zresztą grupa nieodporna - idź gdzieś na
> jakieś agd albo co i nie zaśmiecaj - na przyszłość
>
> Lilly was here

Ja wiem?... Moze czlowiek chce kupic ta pralke do mieszania salatek, albo
drinkow...

Jader

1. Data: 2000-06-15 10:53:44

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Ja wiem?... Moze czlowiek chce kupic ta pralke do mieszania salatek, albo
> drinkow...

W starych dobrych czasach w akademiku nie było wody przez kilka dni, a
planowaliśmy imprezkę.
Przyjechał beczkowóz, to nanosiliśmy całą Franię wody.
Bardzo wygodnie się nalewa do szklanki ze szlaucha :)

Przypowieści nie skończę bo jest wyjątkowo nieapetyczna.
sadyl

1. Data: 2000-06-15 11:16:16

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

>W starych dobrych czasach w akademiku nie było wody przez kilka dni, a
>planowaliśmy imprezkę.
>Przyjechał beczkowóz, to nanosiliśmy całą Franię wody.
>Bardzo wygodnie się nalewa do szklanki ze szlaucha :)

Przy pomocy pralek Frania bylo produkowanych wiele roznego rodzaju napojow
zwanych winnopodobnymi : soczek + jakis spirytus :-)

Marek

1. Data: 2000-06-15 11:36:56

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"M.W." wrote:

> Przy pomocy pralek Frania bylo produkowanych wiele roznego rodzaju napojow
> zwanych winnopodobnymi : soczek + jakis spirytus :-)

A to moi koledzy robili: piwo + wino (raczej z gatunku prostych)
Osobiście nie polecam
strasznie się pieni :))

sadyl

1. Data: 2000-06-15 11:42:33

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> A to moi koledzy robili: piwo + wino (raczej z gatunku prostych)
> Osobiście nie polecam
> strasznie się pieni :))
>
> sadyl

To przy okazji mozna sobie cos przeprac...

Jader

Re: Szalwia
Re: kebab, czy kebap? -Odpowiedz
Re: Szalwia