Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]

Data: 2010-11-10 10:47:10
Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
Od: "witrak()" <w...@h...com>

Kamil Jońca wrote:

> Jakaś bzdura. Normalny czytnik
> a) wyświetla grupy na które została wysłana wiadomość
> b) sygnalizuje, że wiadomość idzie na więcej grup.
>
> Pytanie, czy przypadkiem burakiem nie jest człowiek używający ułomnego
> czytnika i wyzywający innych.
> KJ

Facet spamuje grupę, korzystając z prymitywnych pretekstów,
właściwie chyba tylko po to, aby reklamować witrynę. W jego
wątkach rzadko kiedy bierze ktoś z p.b.b - lecą głównie wypowiedzi
z p.b.wgpw.
A Tobie nie podoba się mój czytnik - zabawne...

Poza tym powinieneś wiedzieć, czym różni się obrzucanie epitetami
człowieka od oceniania jego zachowania. Dla ułatwienia zrozumienia
tej różnicy zwracam Ci uwagę, że nazwanie kogoś "burakiem" to nie
to samo, co określenie "burackim" jakiegoś konkretnego zachowania
tej osoby, również z prawnego punktu widzenia. Warto, abyś o tym
pamiętał.

witrak()