Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...

Data: 2000-04-23 09:48:39
Temat: Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...
Od: "sabina" <q...@g...pl>

Jesli chodzi o te kontakty ojca, to odpadaja, ale to drugie jest bardziej
prawdopodobne niz nieprawdopodobne. Jest w tym duzo racji, ale po glebszym
zastanbowieniu sie. Tu znowu na pole walki wkracza podswiadomosc, to napewno
nie jest jego celem i o tym nie mysli, aczkolwiek pewnie tak wychodzi. Z
drugiej jednak strony w ogolnym rozrachunku kobiety, ktore go nie zrozumia
uznaja wecz przeciwnie, nie sadzisz? "Znowu zostalam wykorzystana. jak on
mogl mi to zrobic?"- a przeciez nic jej nie zrobil, chyba. Chcialbym
zobaczyc jak zapatruja sie na to kobiety, to naprawde jest cos bardzo
glebokiego, chyba, ze jak takowego wyjasnienia szukam, a w rzeczywistkosci
jest bardzo proste. pzodrawiam

Czarek <c...@i...com> w artykule
news:BMpM4.31530$hK2.612640@news.tpnet.pl pisze...