Re: Manifest Breivika

Data: 2020-07-13 12:20:28
Temat: Re: Manifest Breivika
Od: trybun <L...@j...cb>

W dniu 12.07.2020 o 22:36, Ilona pisze:

> Sklonic moze programowanie neurolingwistyczne...
>
> //zauwaz, jak Norwegia zostala sama z tym problemem... zaden inny kraj
> na swiecie, publicznie, nawet, nie powiedzial nic...!

Coś bliższe sferze psychiki. I w tym akurat przypadku nie chodzi o
jakieś wzajemne wpędzanie się w obłęd nienawiści, przecie oficjalnie
facet działał solo. A więc uraz musiał być kosmiczny że nie poprzestał
na zamachu w Oslo..

Problem Norwegii to problem ludzkości prawie całego świata. W tzw
demokracjach zginął gdzieś człowiek, jego potrzeby i oczekiwania, a
wokół niego wyrosła tylko nieprzyjazna, wroga dżungla. Pamięć o
Obywatelu jest wyrażana tylko poprzez urzędy skarbowe i oczywiście w
sferze karania.