Manifest Breivika

81. Data: 2020-07-27 06:53:44

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 08:23, trybun wrote:

> [...]
> dwoma nazwami - "demokraci i republikanie"? Już spieszę z odpowiedzią -
> ichnim PZPRem podzielonym na dwie nazwy.
>
> Do czasu, - jeden jedyny raz w historii amerykański układ był zagrożony,
> - lata 60te XXwieku. No i wszyscy chyba zobaczyli że terror jest, był i
> chyba będzie zawsze ściśle powiązany z każdym rodzajem władzy.  A jego
> skala zależy tylko od prognoz w jakim stopniu owa władza jest zagrożona.
>
> No przecie masz wyniki głosowania na podstawie sondaży. To przecie media
> z chwilą zamknięcia lokali wyborczych podają "zwycięzce". :-(

Tak siem sklada, ze od 1914, interes amerykanskiego hegemona, jest
zbiezny z naszym.

//doslownie, przedstawil to Willson, w 14-nastu punktach w Wersalu... i
do dzis nic siem nie zmienilo...

https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/Wilsona-14-punktow
;3996427.html

82. Data: 2020-07-27 06:56:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 08:24, trybun wrote:
> [...]
cybernetyka_spoleczna-wyd2-ocr.pdf

> Mechanizmy tego są znane od zawsze,.

//i dlatego, powtarzam z uporem maniaka, ze glosowania i wybory, to
procesy wtorne wobec powyzszego...!

83. Data: 2020-07-27 06:57:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 08:25, trybun wrote:

> Ale pomijając już wszystkie patologie jakimi jest obarczony zawodowy
> sport. Same idea sportu jest czymś złym, to zwykły, czysty prymitywizm

//dodal bym, ze to zawracanie ch*ja nogami... :)))

84. Data: 2020-07-27 07:55:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 16:13, z...@g...com wrote:
> Sport jest dobrym zaworem bezpieczeństwa. Wyobrażasz sobie tych napiętych samców
którzy próbują konkurować w inny sposób? Szkoda że prezes nie spróbował sił jako
prezes koła filatelistycznego albo bierek korespondencyjnych. A tak to zdarzyła mu
się władza w prowincjonalnym kraiku.

//oj tam siem zdarzyla... nie ma przypadkow... som znaki...1

85. Data: 2020-07-29 12:03:10

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 06:56, Ilona pisze:

> //i dlatego, powtarzam z uporem maniaka, ze glosowania i wybory, to
> procesy wtorne wobec powyzszego...!

Aby ogólnie znienawidzona kanalia uprawiała zawód wziętego polityka nie
wystarczy "cybernetyka społeczna",  potrzebne są jeszcze kłamstwa,
oszustwa, no i jak dla mnie mocno wątpliwe zasady tych wyborów których
wyniki ogłaszają dziennikarze, na sekundę po zamknięciu lokali wyborczych.

86. Data: 2020-07-29 12:03:42

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 06:53, Ilona pisze:

> [...]
> zbiezny z naszym.
>
> //doslownie, przedstawil to Willson, w 14-nastu punktach w Wersalu...

To samo twierdził Pontiac, taki wódz Indian, zresztą nie on i nie tylko
tylko jemu wydawało się że mają wspólne interesy z imperialistami.

87. Data: 2020-07-29 12:05:03

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 16:13, z...@g...com pisze:
> [...]
prezes koła filatelistycznego albo bierek korespondencyjnych. A tak to zdarzyła mu

Prymitywizm. Nic sportowe zawody w podejściu dwu samców do samicy nie
zmieniają. Tymczasem jest tylko jeden jest poniżany dla prymitywnego
triumfu drugiego,. Nie, zwyczajnie człowiekowi cywilizowanemu nie
przystoi takie zachowanie.

88. Data: 2020-07-29 14:15:17

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A mógłbyś napisać co to jest człowiek cywilizowany? Bo ja nie bardzo wiem jak mam
odróżnić cywilizowanego od takiego który nie jest cywilizowany.

89. Data: 2020-07-30 00:25:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-29 12:03, trybun wrote:

> [...]
> oszustwa, no i jak dla mnie mocno wątpliwe zasady tych wyborów których
> wyniki ogłaszają dziennikarze, na sekundę po zamknięciu lokali wyborczych.

//bo to jeden i ten sam proces, ktory dziala o wsadowe dane...

Moze kiedys doczekamy czasow, ze to Nasi, bendom ten wsad wsadzac...!

90. Data: 2020-07-30 00:29:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-29 12:03, trybun wrote:

;3996427.html

> To samo twierdził Pontiac, taki wódz Indian, zresztą nie on i nie tylko
> tylko jemu wydawało się że mają wspólne interesy z imperialistami.

//moze nie te same, ale zbiezne...

Jak by nie paczec, to po Wersalu II Rzeczpospolita powstala... i cale
Miedzymorze suwerennych panstw... i nawet Imperium Radzieckie w Jalcie
nie powazylo siem tego zmienic...

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P