Margaryny antycholesterolowe

161. Data: 2018-06-26 18:38:26

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-25 o 20:16, stefan pisze:

> Zgadza się, kupowałem w Niemczech Romadur, śmierdział na całą (no, na
> pół) ulicy. Kiedyś wypatrzyłem w Kauf.....e, to było takie sobie byle
> co, nawet sąsiadka mnie nie opieprzyła ("uwielbia jak np. przypiekam
> cebulke do rosołu.... :)
> pozdr
> Stefan

Baby twierdzą że także proszki do prania dzieli jakościowa przepaść
miedzy tymi w Niemczech a w Polsce, tylko nazwa taka sama.

162. Data: 2018-06-26 18:40:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-25 o 21:48, XL pisze:

> Na NIEwierze. I rozsądku. Mnie byle reklama nie omami.

Bywa i pomocna w udanych zakupach.. Choć ogólnie rzecz biorąc to
zalewani jesteśmy coraz większą tandetą.

> No, wreszcie zajarzyłeś, o co biega :-)

Z margaryną (z jej właściwościami) wcale tak nie musi być.

163. Data: 2018-06-26 18:41:51

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-25 o 21:54, XL pisze:

> Wielce autoryzowany serwis Bosch w Wawie przy Kotsisa stwierdził, że zbyt
> intensywnie używałam.
> Robot o mocy betoniarki raptem z 15-20 razy zagniótł wolne ciasto na chleb
> lub pierogi, z max. 1-2 kg mąki i to jest ,,zbyt intensywne" używanie.
> LOL

Bezczelne typki.. Ale to dotyczy współczesnego Boscha?

> I używamy wszyscy w domu. I działa.

> W Rossmann.
> Kupuję tę zwykłą.

Też tam kupowałem. Na dobrą trafiłem raz - w Lidlu.

164. Data: 2018-06-26 19:28:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 18:37, Trybun pisze:
> No nie wiem, bierze taka Angela gazetę do ręki, a tam nic o niej, włącza
> tv, tam też nic, jeden dzień, drugi, tydzień, rok, nie trzeba coś z tym
> zrobić aby Angela znowu była na pierwszych stronach.

O Merkel teraz piszesz?

--
animka

165. Data: 2018-06-26 21:46:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Baby twierdzą że także proszki do prania dzieli jakościowa przepaść
> miedzy tymi w Niemczech a w Polsce, tylko nazwa taka sama.

Ano dzieli.

--
XL

166. Data: 2018-06-26 21:50:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Bywa i pomocna w udanych zakupach..

Ja wyznaję starą jak świat maksymę - ,,Dobry towar nie potrzebuje reklamy".
Mam ,,swoje" sprawdzone produkty i tylko te kupuję. Kiedy zdarza się, że
wypadają z produkcji, krew mnie zalewa.

> Choć ogólnie rzecz biorąc to
> zalewani jesteśmy coraz większą tandetą.

> Z margaryną (z jej właściwościami) wcale tak nie musi być.

Oczywiście, że nie musi. Jak spytasz, na pewno biegiem podadzą Ci dane i
autora badań ?

--
XL

167. Data: 2018-06-26 21:55:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Bezczelne typki.. Ale to dotyczy współczesnego Boscha?

Nie, przedwojennego :->
A ja jestem Eugeniusz Bodo. :->
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/1114753

> Też tam kupowałem. Na dobrą trafiłem raz - w Lidlu.

Może Twoje zęby są bardziej grymaśne, niż moje :-)

--
XL

168. Data: 2018-06-29 09:07:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 19:28, Animka pisze:

> O Merkel teraz piszesz?

Próba odwrócenia uwagi od istoty sprawy..

169. Data: 2018-06-29 09:08:03

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 21:46, XL pisze:

> Ano dzieli.

I w tym chyba należy upatrywać przyczyn dlaczego Unia przyjmuje w swoje
szeregi takie kraje jak Polska.

170. Data: 2018-06-29 09:10:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 21:50, XL pisze:

> Ja wyznaję starą jak świat maksymę - ,,Dobry towar nie potrzebuje reklamy".
> Mam ,,swoje" sprawdzone produkty i tylko te kupuję. Kiedy zdarza się, że
> wypadają z produkcji, krew mnie zalewa.

Może to i racja. Dla starych zakupowiczów/zakupowiczek,  ale co ja mam
robić? Przecie nie będę kupował kiełbasy "śląskiej" , bo pamiętam że
kiedyś była zupełnie niezła? Pozostaje mi polegać na reklamach.

> Oczywiście, że nie musi. Jak spytasz, na pewno biegiem podadzą Ci dane i
> autora badań ?

Tylko że mi to nic nie da. Już sama nazwa "sterole" kompletnie nic mi
nie mówi. Oj przepraszam - mówi - łysi w dresach tak nazywają anaboliki.

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?
sok z buraków
Jaja z larwami w Auchanie