Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 20 Sep 2017 20:48:40 GMT

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Podobno jesteśmy na tzw. górce maślanej. Do grudnia masło ma stanieć.
> Ciekawe, czy się ziści. ;)

Przed świętami? Raczej jeszcze zdrożeje. Tyle że ta zmowa może spowodować,
że granica cenowej tolerancji zostanie przekroczona - jak przy cukrze. I
podobnie jak wtedy ludzie dojdą do wniosku, że po prostu dotychczas za dużo
tego masła spożywali. Cukier teraz w sklepach leży i się z boku na bok
przewraca. No ale cukier się nie psuje, nie jełczeje jak masło.

> A u mnie przewrotnie - coś ostatnio bardziej zaczęło smakować i więcej
> zużywam. Czyli kostkę na tydzień. ;)

U nas przy dwóch osobach w domu - do kanapek - 1 kostka 200 g na 5 dni.
Plus półkilogramowy kubełek klarowanego na miesiąc - do celów kulinarnych,
wyłączywszy ciasta, bo do ciast to dodatkowa ilość.

--
XL