Masturbacja

81. Data: 2004-09-28 12:41:35

Temat: Re: Masturbacja
Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
news:cjblku$7ok$1@news.onet.pl...

> "Oasy" napisał
>
> Ale dopiero wtedy, kiedy dowiedziałaby się, że należą do męża...

Gorzej jakby były moje ;))))))))))
Ania >:-)<-<
gg 1355764

82. Data: 2004-09-28 12:57:51

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Żartujesz, prawda?

Oczywiście, że żartuję i widzę, że pozostali również świetnie się bawią!

Kaśka

83. Data: 2004-09-28 13:01:15

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> >
> A jaką według Ciebie
> >

> No tylko taką jak napisała Basia Z. Innej właśnie sobie nie wyobrażam i
> jakoś nawet jeden pomysł nie może mi przyjść do głowy jak można inaczej.

No- ok. Jasne :)
Miłego masturbowania wszystkim- z akcesoriami czy też bez zgodnie z
upodobaniami.

Pozdarwiam życząc wielu wrażeń

Kaśka

84. Data: 2004-09-28 13:02:43

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ania K." :

> Akcesoria akcesoriami ale natknęłam się na młodszego syna (wtedy coś ok.
9)
> czytającego tatowego "Playboya".
> Zawału nie dostałam, nie wrzasnęłam, grzecznie poprosiłam o gazetę a
mężowi
> powiedziałam aby lepiej chował.

W playboyu często są ciekawe artykuły :) może o nie właśnie chodziło Twojemu
synowi :)
Ania >:-)<-<
gg 1355764

85. Data: 2004-09-28 13:07:03

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania K." napisała
> A jakby chował to i ewentualny syn pewnie by się nie natknął.

Gdyby mój schował w garażu, to mogłoby to sobie nawet leżeć na samym środku.
Co najwyżej zastanowiłabym się, czy to coś to cylinder, filtr czy inny
tłumik;) Na szczęście nie mamy garażu;)

Małgośka

86. Data: 2004-09-28 13:07:20

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania K." napisała

87. Data: 2004-09-28 13:07:30

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czytającego tatowego "Playboya".
Zawału nie dostałam, nie wrzasnęłam, grzecznie poprosiłam o gazetę a mężowi

Pozdrowienia.

Basia

88. Data: 2004-09-28 13:09:02

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Wojtek, spowodowaną tym faktem frustracją:

> czuje się taki dumny taki zaszczycony normalnie dzięki ;)

Proszę bardzo! Zawsze możesz na mnie liczyć:-)

puchaty

--
"kryteria dojrzałości są ulotne jak zwierzęca woń puchatego" makaron

89. Data: 2004-09-28 13:12:24

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No- ok. Jasne :)
> Miłego masturbowania wszystkim- z akcesoriami czy też bez zgodnie z
> upodobaniami.

Ależ dziękujemy bardzo :)
Ania >:-)<-<
gg 1355764

90. Data: 2004-09-28 13:13:46

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą kolorowa, spowodowaną tym faktem frustracją:

> [...]
> Co najwyżej zastanowiłabym się, czy to coś to cylinder, filtr czy inny

My prowadziliśmy kiedyś erotyczny sklep internetowy. Sporo rzeczy się nie
sprzedało także ponieierający się sztuczny członek, czy dmuchana lalka to u
nas żadna sensacja.

puchaty

--
"ola boga" Roch Dz.