Re: Masz telefon?

Data: 2011-10-26 09:34:22
Temat: Re: Masz telefon?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 26 Oct 2011 10:58:31 +0200, Iksinski napisał(a):

> Owszem świadczy. Dla oszołomów, którzy wierzą w teorie spiskowe lub wszędzie
> widzą złodziei oraz ludzi, którzy mają problem z logicznym myśleniem

Wypraszam sobie "oszołoma" oraz inne inwektywy.
Mam pełne prawo oraz podstawy podejrzewać ludzi o złodziejstwo i oszustwa
po wielu osobistych doświadczeniach, a już szczególnie po tym, jak pewnego
pięknego dnia po naszym zamówieniu w TPSA oraz wczesniejszym umówieniu się,
a jakże, przyszedł do mnie przedstawiciel TPSA pan Rene S^^^y celem
spisania i podpisania umowy w zw. z zamówionym nowym typem łącza, po czym
niby w oczywistym celu zabrał do teczki wszystkie podpisane przez nas
egzemplarze aby je podpisała takze odpowiednia osoba zarządzajaca. TPSA
miała odesłać nam "nasz" egzemplarz - i odesłała, tyle że zupełnie różny od
tego, jaki MY podpisywaliśmy: odesłany egzemplarz zawierał 3 strony jak
poprzedni, ale jedynie OSTATNIĄ stronę z naszym podpisem oryginalną,
natomiast dwie pierwsze strony były inne, podpięte do ostatniej, ZAMIENIONE
przez pana Rene Spudy na coś zupełnie innego, opiewającego na bliżej
nieokreślone usługi ze strony TPSA. Nawet czcionka była inna oraz papier!
Na moje pismo z zawiadomieniem o FAŁSZOWANIU DOKUMENTÓW otrzymałam tylko
suchą informację, że ten pan już u nich nie pracuje. Żadnych przeprosin ani
niczego w tym rodzaju ani powiadomienia o konsekwencjach.
Chcesz pelne nazwisko "przedstawiciela"? - mam dowody w sprawie i nie boję
się pomówienia, posiadam sfałszowany przez niego, ewidentnie różniący się
stronami 1 i 2 od 3 egzemplarz "umowy" oraz poświadczoną kopię mojego pisma
do TPSA w tej sprawie jak również odpowiedź z TPSA.
Więc mi nie pie^^^l o mojej nieuzasadnionej wierze w teorie spiskowe oraz
złodziejstwo ani o moim braku logicznego myślenia, naiwniaku.

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i