Re: Maszynka do makaronu.

Subject: Re: Maszynka do makaronu.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<1...@g...com>
<56ad2473$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
From: Animka <a...@t...wp.pl>
Date: Sat, 30 Jan 2016 23:27:46 +0100

W dniu 2016-01-30 o 23:02, XL pisze:
> [...]
się suszy w suszarce do grzybów :-D
dla pewności. Do niedzielnego rosołku będzie jak znalazł.. Teraz ósmą bezę na tort
Dakłas będę "zarabiać", mam albowiem fazę na bezy (też na zapas) - jajek jakoś mało
poszło ostatnio, więc nadmiarowe zagospodarowuję, bo zaraz będą następne - żółtka w
makaronie, a białka do bezy :-) :-)

> Ja mam odwrotnie - kiedyś nic, bo niczego nie umiałam (wszystkiego nauczyłam się
sama),a dziś chciałabym WSZYSTKO, tylko że siły mi szwankują 3-|
Ja też się nauczyłam wszystkiego sama, bo jak matka mi robiła wykład to
tak wszystko poplątała, że nie wiadomo co i jak. Oczywiście mamusia do
roboty mnie nie poganiała i robila wszystko sama. Często z koleżankami w
pracy dzieliłyśmy się radami, dawałyśmy sobie przepisy tego co dobre.
Mam ze 3 zeszyty tych przepisów, z których kiedyś korzystałam. Teraz mi
się nie chce. Nie mam "bodźca". Dzisiaj odwaliłam spore pranie w pralce
i potem wieszałam byle jak (o zgrozo!), bo musiałabym wchodzić na
krzesło i schodzić (lepiej nogę oszczędzać). Suszarka opuszczana, ale
ułozyć wszystko na tych drążkach bez stania na krześle to ciężko było.

--
animka