Re: Maszynka do makaronu.

Subject: Re: Maszynka do makaronu.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<0...@g...com>
<o...@t...home>
<56ad25f9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@t...home>
<56ad2eb4$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@t...home>
From: Animka <a...@t...wp.pl>
Date: Sun, 31 Jan 2016 00:35:05 +0100

W dniu 2016-01-30 o 23:05, Trefniś pisze:

> Mówisz o fabrycznym tytoniu do nabijania gilz, z opłaconą akcyzą i
> sprzedawanym oficjalnie.
Tak. W kiosku kupuję.

> Tu sprzedają tytoń "prosto z pola", a policja na nich poluje (mało
> skutecznie i raczej na hurtowników).
Ojojojoj. Też bym chciała kupić i spróbować (ale nie jakąś marichuankę :-) )

> Trochę głupio o paleniu w kontekście problemów zdrowotnych, ale dla
> mnie lekkim szokiem było przejście na fajkę, a po pewnym czasie
> porównanie z papierosami. Papierosy są obrzydliwe, głównie z powodu
> bibułki, która zwyczajnie smakuje palonymi szmatami (ale to odczuwają
> fajczarze, nie "papierośniki").
Fajkę kiedyś popalałam/próbowałam jako gówniara w Zakopanem. Wziełam od
kolego i palilam. Super.
Mam w domu elektronicznego papierosa za ponad 220 zł , ale złodziejka na
bazarku wmówiła mi, że mam zepsutą baterię i po złodziejsku pod ladą mi
ją podmieniła. Teraz ta bateria nie pasuje nawet do mojej ładowarki.
Szlag mnie ze złości trafił, ale nie miałam sił się użerać. Leży więc
toto nieużywane w domu, a ja znowu palę papierosy (są chyba nawet
zdrowsze od tego liquidu).

> Palenie jest szkodliwe i żałuję, że zacząłem!

To wszystko przez komunę i modę/szpan na papierosy. Koleżanki mnie
bezczelnie uczyły, aż sie nauczyłam, a potem matka wyzywała mnie od
papierośnic (jak miałam 18 lat). Potem jej to przeszło i bedąc z nią i
rodziną w Teatrze Wielkim oficjalnie zapaliłam, bo mnie szwagier
poczęstował. Matka ze wstydu odeszła dalej.
Nieżaluję, ze palę, ale chcialabym niepalić, a to se ne daje :-(

--
animka