Maszynka do makaronu.

31. Data: 2016-01-27 23:55:32

Temat: Re: Maszynka do makaronu.
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 stycznia 2016 20:12:29 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
się suszy w suszarce do grzybów :-D
dla pewności. Do niedzielnego rosołku będzie jak znalazł.. Teraz ósmą bezę na tort
Dakłas będę "zarabiać", mam albowiem fazę na bezy (też na zapas) - jajek jakoś mało
poszło ostatnio, więc nadmiarowe zagospodarowuję, bo zaraz będą następne - żółtka w
makaronie, a białka do bezy :-) :-)

> Wszystkie zdjęcia na

moim

> Fotosiku są moje = moich (i MŚK oczywiście) "wyrobów" :-)

:-)

32. Data: 2016-01-28 00:16:56

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 stycznia 2016 19:07:21 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

Animko, czy adres email wyświetlony w guglu można pisać do Ciebie? - mam dla Ciebie
coś rewelacyjnego własnie wyszperanego na olx.pl :-)
A nie chcę publikować tutaj, żebyś Ty pierwsza sobie zobaczyła.

33. Data: 2016-01-30 21:56:14

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-27 o 20:11, XL pisze:
> [...]
u-hoffner-3w1-i5153090793.html

> Poiem tylko, że TAKĄ własnie miałam. Niestety.

Czyli na tanie nie ma co wydawać pieniędzy.

--
animka

34. Data: 2016-01-30 21:58:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-27 o 19:19, Trefniś pisze:
> [...]
>
> Nabierzesz doświadczenia z tą maszynką :)
>
> Hasłowo 10 jajek na kilogram mąki, ale część tych jajek zastępuje się
> zwykle wodą.
> Chodziło o pokazanie "suchości" masy - takie ciasto wyrabia się
> rzeczywiście dość ciężko.
> Wbrew pozorom, nawet jeśli ktoś wyrabia ciasta maszynowo, po pewnym
> czasie ma odpowiednią konsystencję "w palcach" :) I w palcach właśnie
> będziesz miała pamięć tej konsystencji ciasta, odpowiedniej dla swojej
> maszynki.
>
> Jeśli zdecydujesz się na zakup, namawiam do podzielenia się opinią z

Nie kupię tej maszynki i narazie żadnej.

--
animka

35. Data: 2016-01-30 22:00:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-27 o 20:12, XL pisze:

> [...]
makaronie, a białka do bezy :-) :-)

> Wszystkie zdjęcia na Fotosiku są moje = moich (i MŚK oczywiście) "wyrobów" :-)

Super żarcie. Ja to leniwa się zrobiłam. Czasami tylko schab albo ciasto
upiekę.

--
animka

36. Data: 2016-01-30 22:06:30

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-27 o 23:01, Trefniś pisze:

> [...]
> praktycznie niemożliwe bez użycia
> ciężkich narzędzi :)
>
> (...)
>
> Tak właśnie wygląda ocena na podstawie zdjęć.
> Najlepiej byłoby obejrzeć realnie i kupić w sieci.
> Nie wiem, co mogło Ci się "zmielić" w mechanizmie.
> Oczywiście wystarczy poluzowana śrubka/nit i sprawa załatwiona, bo
> jakichś plastików tam nie widać.
> Niestety, niezależnie od wszystkiego, Animka i tak zostaje sama ze
> swoją decyzją :)
> Gdyby jednak zaczęła polować na okazje - może udałoby się kupić Marcato.

Zaciekawiło mnie to cięcie kawy (:D) i dlatego podałam linka. Jeśli
chodzi o tytoń to zastanawiałabym się skąd te liście tytoniu wytrzasnąć.
To nierealne.

--
animka

37. Data: 2016-01-30 22:12:36

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 21:58 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

(...)

> Nie kupię tej maszynki i narazie żadnej.

To też opinia.
Szczerze mówiąc, naprawdę można lepiej wydać pieniądze, ułatwiając sobie
życie w kuchni.
Jeśli nie produkujemy makaronu w ilościach hurtowych, nóż wystarczy.
A jak pisałem, do rosołu wygląda nawet lepiej. Spaghetti i podobne lepiej
robić na fabrycznym makaronie z semoliny, niż na jajecznym domowym.
Ale o gustach...

--
Trefniś

38. Data: 2016-01-30 22:16:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-28 o 00:16, XL pisze:
> [...]
coś rewelacyjnego własnie wyszperanego na olx.pl :-)
> A nie chcę publikować tutaj, żebyś Ty pierwsza sobie zobaczyła.

Dużo jest animek w internecie, więc pewnie na zły adres byś wysłała.
Nie będę robiła żadnych zakupów. Teraz musiałam drukarkę kupić, a druga
stoi i czeka na wyniesienie gdzieś na śmietnik, chociaz może nawet nie
jest zepsuta. Przedtem w sklepie na Puławskiej kupiłam prawdopodobnie
uwalony pojemnik z tuszem (86 zł.)-jako oryginał oczywiście.

--
animka

39. Data: 2016-01-30 22:21:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 22:06 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

(...)
> Zaciekawiło mnie to cięcie kawy (:D) i dlatego podałam linka. Jeśli
> chodzi o tytoń to zastanawiałabym się skąd te liście tytoniu wytrzasnąć.
> To nierealne.

Z tą kawą to jakaś bzdura :)
Ziarna nie zmieściłyby się między tarczami.

Cięcie tytoniu zaś to bardzo konkretny problem w Polsce. Są do kupienia
zarówno liście w całości, jak i już pocięte. I tu obawiałbym się maszynek
używanych, mogą być mocno zużyte, o pokiereszowanych tarczach tnących, bo
mogły ciąć hurtowo całe setki kilogramów tytoniu.
Akcyza na wyroby tytoniowe jest wysoka, ludzie oszczędzają sami nabijając
papierosy. Łamiąc przy tym prawo i marnując zdrowie!

--
Trefniś

40. Data: 2016-01-30 22:38:29

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-30 o 22:12, Trefniś pisze:
> [...]
> A jak pisałem, do rosołu wygląda nawet lepiej. Spaghetti i podobne
> lepiej robić na fabrycznym makaronie z semoliny, niż na jajecznym

Najlepszy domowy makaronik. Kiedyś robiłam ręcznie. Teraz nic mi się nie
chce robić. Jestem po operacji.
Miałam dużo wydatków, ale maszynkę jeszcze chyba zdążę kiedyś tam kupić.

--
animka

Gadżety kuchniane.
Skład oleju rzepakowego