Re: Maszyny

Data: 2006-03-18 02:47:06
Temat: Re: Maszyny
Od: lechox <l...@p...onet.pl>

ivi napisał(a):
> Chodzi o maszyny, ktore wyplacala pieniadze, tylko sek w tym, ze zanim
> troszke wyplaca, to sporo kasy trzeba tam wrzucic. I najgorsze jest to ze on
> tego nie rozumie. Nie moge juz na to wszystko patrzec!
> A co do tego, zeby ten zwiazek od tak sobie zerwac, to ciezko byloby mi to
> zrobic po ponad dwoch latach. Wolalabym raczej ten problem jakos inaczej
> rozwiazac, a nie poprzez skonczenie znajomosci, bo tym napewno bym mu nie
> pomogla, a wrecz przeciwnie.

...przeczytaj uwaznie jeszcze raz to co napisalas.... ty jusz masz
problem... jusz zostalas wmanipulowana we wspooluzaleznienie...
zaczynasz go usprawiedliwiac... i proobujesz na sile utrzymac chory
zwiazek... po co ci to?? chcesz mu pomuc??
uwarunkuj dalszy zwiazek od podjecia przez niego leczenia... przekonasz
sie jaka jest twoja wartosc w jego oczach... tylko badz
kosekwentna...ostrzegam... final leczena ma byc taki ze jusz nigdy nie
zblizy sie do miejsca gdzie sie gra...
nie mam zamiaru cie zniechecac... ale takie sa realia.. jak nie masz
odpowiedniego przyugotowania... fachowego i emocjonalnego... ON
pociagnie na dno takze ciebie...