Materac kieszeniowy multipocket venus M&K FOAM

1. Data: 2007-11-28 09:35:30

Temat: Materac kieszeniowy multipocket venus M&K FOAM
Od: "koń" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukałem na grupach jakiś informacji na temat lepszych,
droższych materacy i niestety nic nie znalazłem.
Ze względu na moje problemy z kręgosłupem chciałem
zaiwestować w dobry materac. Wybrałem Venus Multipocket
z firmy M&K FOAM z KOŁA i niestety narazie jestem lekko
zawiedziony. Materac za 1800zł podobno mogący uchodzić
za rehabilitacyjny powinien mieć lepszą sprężystość punktową,
tzn. uginasz w jednym miejscu a 30-50cm dalej materac
nie powinien drgnąć.
UWAGA: materac jest bardzo miekki i przez to traci cechę
rehabilitacyjnego.

Zachęcam do dyskusji na temat droższych materacy,
np lateksowych, z pianek termoplastycznych visco, multipocketów.

Pozdrawiam.

2. Data: 2007-11-28 11:20:32

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koń" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Mam tylko 2 pytanka:

1. Nie wypróbowywałeś przed zakupem? Coś takiego (materac za miękki) można
przecież przed zakupem od razu sprawdzić.
2. Dobierałeś materac pod kątem wagi? Wg tabeli podawanych przez róznych
producenów pow, 80kg wagi nalezy kupować materace twarde. Może masz średnio
twardy i przy tej wadze to normalne ze bedzie on za miękki dla ciebie. Z
kolei jak sie połozy na nim osoba ważąca np 60kg bedzie idelany.

Pośledzę wątek bo sama jestem na etapie kupna materaca chć racej z innego
przedziału cenowego.

Pozdr M.

3. Data: 2007-11-28 12:33:43

Od: "koń" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie próbowałem Venus MultiPocket,
ale próbowałem materac ESTRELLA i wydawał sie na twardość OK.
Nie sądziłem że materac ponad 2 razy droższy z większą ilością sprężyn
będzie dużo bardziej miękki.
Moja żona waży ok 50kg, ja ważę ponad 90kg i jak tu dobrać materac
pod względem wagi ? żona też twierdzi że jest materac za miękki.

Problem polega na tym że tych droższych materacy nie można potestować
bo sklepy ich nie mają na wystawie, a i temat na grupach kręci się
raczej wokół
tych po 800zł.

Podobno najlepsze materace są z pianki termo VISCO, odkształca sie
pod wpływem ciepłoty ciała. Czy ktoś to ma i lub spał chociaż jedną
noc
na takim czymś ?

4. Data: 2007-11-28 16:54:36

Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolei jak sie połozy na nim osoba ważąca np 60kg bedzie idelany.
>

> Pośledzę wątek bo sama jestem na etapie kupna materaca chć racej z innego

Ja tez jestem na etapie zakupowania materaca.Jednakze w zwiazku z tym iz od
lat spie na gąbce ,zdecydowalem sie za zakup gąbki a nie materaca .,i
zaoszczedzeniu spoorooo kasy:) gąbka o jaka sie dowiadywalem 160 x 200
kosztowala by mnie ok 200-kilku zlotych:) babeczka powiedziala ze:> skoro
nie jstem grubasem to smialo moze mi polecic materac o twardosci 25 A:)
tylko jest ten minus,ze nie mam jak tej gąbki wyprobowac.... bede zamawial w
ciemno...
cholera, nie wiem jaka twarda gąbke daja do mebli tapicerowanych...lozek...

W swoim lozku niestety nie potrafie okreslic po 7 latach uzytkowania jaka ta
gabka byla na poczatku:) czy twarda czy miekka.,ale nie ukrywam,lubie spac
na twardym:)

CeZ

5. Data: 2007-11-29 07:15:24

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koń" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
[...]

Cos o tym wiem ja mam 54kg a druga połówka 100kg ... bedziemy kupować
materac twardy (niestety są w nie wielu modelach (zwykle sa średniotwarde)
myslałam o Estrelli własnie ale to są średniotwarde i boje sie ze pod 100kg
obciązeniem mojego faceta po jakimś czasie spreżyny padną). Jak bedzie dla
mnie za twardy to kupię matę.

Często sklepy wysyłkowe (nie bede pisać jakie zeby nie robić reklamy) mają
możliwosc odesłania jesli materac nie spełnia wymogów np własnie dot.
twardości).

Powodzenia w poszukiwaniach a tem moze sie uda sprzedać na allegro np.

Pozdr Magda

6. Data: 2007-11-29 07:40:47

Od: "koń" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o infprmacje który sklep internetowy tak idzie na rękę
klientom.
Tak naprawdę powinien każdy pod warunkiem że nie naruszy się
opakowania
materaca, a ja niestety rozpakowałem materac i wsadziłem do wyrka.

Jeżeli jest jakiś sklep który przyjmie zwrot pomimo rozpakowania i np
2-3 dniowego używania to proszę o podanie jego nazwy.
Taka informacja będzie BARDZO CENNA dla grupowiczów, potencjalnych
nabywców materaców.

Pozdrawiam
Tom

7. Data: 2007-11-29 08:34:02

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koń" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
[...]

Jeśli nierozpakowany to powinin każdy jest w koncu prawo do odstąpienia
Klienta od umowy10 dni po zakupie klient bez podania przyczyny.

Co do sklepu (http://www.materace.wysylka.pl/) to w regulaminie jak i w
opiniach użytkowników mozna poczytac ze jest możliwosc wymiany/zwrotu
materaca (pani tam jednak pisze ze wypróbowała go w foliowym opakowaniu
czyli jednak był zapakowany).
Jak sie poczyta opinie to można nawet wyczytac ze cos tam dodatkowo
utwardzaja na zyczenie klienta itp.

Mysle ze twój jedyny błąd w tym momencie to ten że sie doczekać nie mogłeś
na spanie na nowym wygodnym materacu i zanim 'walnąć' sie na ofoliowany i
przetestować od razu rozpakowałeś...

Zawsze mozna z niewielką stratą jeszcze na allegro sprzedać.

Powodzenia M.

8. Data: 2007-11-29 16:10:09

Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:filoud$27l$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): CinnamonGirl z adresu <c...@g...pl> napisał(a):

> Cos o tym wiem ja mam 54kg a druga połówka 100kg ... bedziemy kupować
> materac twardy (niestety są w nie wielu modelach (zwykle sa

A czemu chcecie kupowac 1materac przeciez mozna kupic 2x 80 czy 90cm

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

9. Data: 2007-11-30 06:52:20

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tHe mRuWa" <g...@D...com> napisał w wiadomości
>W artykule news:filoud$27l$1@inews.gazeta.pl,

> A czemu chcecie kupowac 1materac przeciez mozna kupic 2x 80 czy 90cm

> [...]

No własnie 80cm czy 90cm a ja potrzebuje 140cm i w tym pojawia sie np duzy
problem jesli wsród osób śpiących na tymże materacu różnica wagi to 50kg.

Pozdr M.

10. Data: 2007-11-30 12:08:18

Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:fiobva$skj$1@inews.gazeta.pl,
> [...]

> No własnie 80cm czy 90cm a ja potrzebuje 140cm i w tym pojawia sie
> np duzy problem jesli wsród osób śpiących na tymże materacu różnica

uuu i na prawde dajecie rade na takim waskim spac wygodnie...
IMO minimalna szerokosc dla pary to 160cm, a najlepiej 180:)

ale slyszalem o materacach, gdzie mozna zamowic zeby 1polowa
miala inna charakterystyke od 2polowki - poszukaj takich

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

pęknięta płyta grzewcza
wózki do drewna kominkowego - eleganckie, gdzie ?
Wiszący sedes - za i przeciw
odkurzacz automatyczny LeRRobotic RV10 - opinie?
zlew granitowy - czym czyścić