Re: Matki - psychopatki...?

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Matki - psychopatki...?
Date: Thu, 29 Aug 2013 23:19:42 +0200

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:72e0231c-f7e9-46c7-8d05-a994cd08bb12@googlegrou
ps.com...

>przecież to są te stereotypy o które ujadasz, że kobieta dom i dzieci, a
>facet na mamuta, sam przecież je popierasz, a prawnicy są grupą bardzo
>konserwatywną, więc masz co chcesz.
No ale co to ma wspólnego? Jestem przeciwnikiem rozwodów- sąd powinien
kierować takich ludzi do poradni małżeńskiej, maksymalnie im to utrudniać.
Jak już jednak się rozejdą- to oczywiście dziecko powinno zostać przy matce-
no ale ojciec nie powinien mieć problemu z odwiedzinami. Oczywiście- są
wyjątki. Nie moze być tak, że matka alkoholiczka zostaje z dzieckiem
(zakładam, że ojciec nie pije).

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron