Re: Maty paralizujace dla Taxi

Data: 2001-02-01 18:35:15
Temat: Re: Maty paralizujace dla Taxi
Od: Iktorn <i...@k...pl>

Pawel Lesniak wrote:

> Tak samo jak napastnik od pradziejów sam decydowal czy bedzie
> napastnikiem czy nie...
> Poza tym Taksówkarz moze równie dobrze strzelic ci kulka w leb i nic
> na to nie poradzisz...

A ja mam nadzieję, że po prostu do taksowek z zamontowanymi
paralizatorami ludzie nie będą wsiadać (ja bym nie wsiadł, mimo iż
'napastnikiem' nie jestem) i pomysł umrze śmiercią naturalną.
Jeśli już chcesz używać porównania z bronią palną, to powiedz, czy
wsiadłbyś do taryfy, w której byłby zamontowany odbezpieczony pistolet
wycelowany prosto w Ciebie, a spust byłby podłączony do pedału???

--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor Schmidt

GU d- C++ UL++ P+ L++ E-- W+ N++ !PS PE++ PGP- R tv b++ DI G !r y?