Mąż mi się znudził :-(

1. Data: 2003-04-29 12:37:20

Temat: Mąż mi się znudził :-(
Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Czytam grupę od pewnego czasu i postanowiłam także napisać. Wiem że to
głupio brzmi "mąż mi się znudził" ale taka jest prawda ... niestety. Mój mąż
mi się znudził. Jesteśmy trzy lata po ślubie i mamy dwuletnią córeczkę.
Wcześniej byliśmy ze sobą pięć lat ale nie mieszkaliśmy razem. Mój mąż jest
spokojnym człowiekiem, dogadujemy się nieźle on mi ustępuje a ja jemu,
pomaga mi czasem jak ma chwilkę wolnego czasu, nie pije alkoholu, nie pali,
ogląda programy przyrodnicze w TV i w ogóle "ze świecą takiego szukać" :)
... a ja już nie mogę z nudów. Zaczęło się od tego że wyniosłam się z
naszego wspólnego łóżka bo z nim źle mi się spało i właściwie teraz lepiej
się wysypiam i jestem nawet z tego zadowolona. Później zabrałam komputer do
mojego pokoju bo mnie denerwowała jego obecność że na mnie patrzy i w ogóle
ciągle mi się kręci za plecami teraz jest mi znacznie lepiej i czują się
bardziej wolna. Jednak ostatnio pomimo że jest wiosna to ja wcale nie mam
ochoty się z nim kochać ... to okropne ale on przestał mnie całkowicie
podniecać seksualnie... co mam zrobić? Muszę dodać że z jego strony jest
zupełnie odwrotnie stale za mną chodzi i namawia na seks, powtarza ze mnie
kocha i jestem piękna. Nie wiem co mam zrobić ... może ktoś ma lub miał
podobne problemy ... jak sobie z nimi poradziliście?

Pozdrawiam
Edyta

2. Data: 2003-04-29 13:39:07

Temat: Re: Mąż mi się znudził :-(
Od: Magdalena <m...@i...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta napisał(a):

> [...]
> kocha i jestem piękna. Nie wiem co mam zrobić ... może ktoś ma lub miał
> podobne problemy ... jak sobie z nimi poradziliście?

Może Ty zwyczajnie nie potrzebujesz mężczyzny do "szczęścia"?
Zachowujesz się podobnie jak mój mąż - nie mogę powiedzieć aby mi
odpowiadało takie zachowanie. Twój mąż też pewnie czuje się
nieszczęśliwy i odstawiony na inny tor. Po jakimś czasie staniecie się
sobie obcy. Czy warto?

Pozdrowienia
Magda

3. Data: 2003-04-29 13:50:29

Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację moje małżeństwo też zaczęło być nudne ,ale widzę co sie dzieje i
zawsze staram sie coś wymyślić głupiego ,co by zając troche żonę.Dziś
namówię ją byśmy pobiegali trochę .Może mi się uda .Powiem szczerze że nie
pamiętam kiedy ostatnio uprawiałem z nią sex :(
Nie dajcie się znudzić
lysy

4. Data: 2003-04-29 15:31:51

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mąż
> mi się znudził. Jesteśmy trzy lata po ślubie i mamy dwuletnią córeczkę.

A wiesz czego szukasz, co Cie nie nudzi ?

> [...]
pali,
> ogląda programy przyrodnicze w TV i w ogóle "ze świecą takiego szukać" :)

Po prostu potrzbujesz adrenaliny.

> Zaczęło się od tego że wyniosłam się z
> naszego wspólnego łóżka bo z nim źle mi się spało i właściwie teraz lepiej
> się wysypiam i jestem nawet z tego zadowolona.

Czy potrafisz rozwinąć słowo źle, co przez to rozumiesz ?

> [...]
ogóle
> ciągle mi się kręci za plecami teraz jest mi znacznie lepiej i czują się

Flirtowałaś z kimś ?

> [...]
> kocha i jestem piękna. Nie wiem co mam zrobić ... może ktoś ma lub miał
> podobne problemy ... jak sobie z nimi poradziliście?

Bo masz go zbyt łatwo.
A co podobało Ci się w nim wcześniej?
Wróć do tego co podobało Ci się w nim wcześniej, pewnie ta siła spokoju.
Skoro Ty tak bardzo potrzbujesz "wariactwa" (znam dobrze taką potrzbę)
wymyśl jakieś i zaraź nim męża.

Ty wiesz najlepiej dlaczego pobraliscie się, wiesz czy chcesz to niszczyć.
A takie stany jak piszesz zdarzają sie bardzo często, ale od czego
wyobraźnia
tutaj ona jest potrzebna. A tej jak sądzę Ci nie brakuje

Pozdrawiam
Jacek

5. Data: 2003-04-29 15:33:45

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> namówię ją byśmy pobiegali trochę .Może mi się uda .Powiem szczerze że nie
> pamiętam kiedy ostatnio uprawiałem z nią sex :(

Jak już tak biegniecie to jeśli dodalibyście odrobine szaleństwa gdzies w
leśnych zakamarków to gwarantuje że nie napiszesz że Twoje małżeństwo
jest nudne.

Pozdrawiam
Jacek

6. Data: 2003-04-29 16:02:08

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogóle
> ciągle mi się kręci za plecami teraz jest mi znacznie lepiej i czują się

He, he ciekawe co robiłas w tym komputerze - czatowałas, czy gadu-gadu ?
Wiadomo, ze wtedy mąz za plecami przeszkadza...

Jednak ostatnio pomimo że jest wiosna to ja wcale nie mam
> ochoty się z nim kochać ...

z nim nie, ...a z kimś innym ?

to okropne ale on przestał mnie całkowicie
> podniecać seksualnie... co mam zrobić?

moze zaproponusze Mu jakąś forme, która Ciebie "bierze" ?
Przecież kiedyś było Wam dobrze.

Muszę dodać że z jego strony jest
> zupełnie odwrotnie stale za mną chodzi i namawia na seks, powtarza ze mnie
> kocha i jestem piękna.

a jak ma Ciebie zachęcić do seksu, czy mam mówic, ze Ciebie nie kocha i ze
jestes brzydka ?
On Ciebie nudzi, bo jest za dobry, za porządny i za mało szalony

Nie wiem co mam zrobić ... może ktoś ma lub miał
> podobne problemy

Mysle, ze przezywasz to samo, co setki osób, chęc szaleństwa, wiatr we
włosach, ściskanie w żołądku z emocji - ja tez tak czuję i pewnie większość
tu piszących. (Mój stan ducha odzwierciedla piosenka Urszuli "Na sen", a
szczególnie ten fragment:
Pomóż mi odnaleźć nasze najpiękniejsze dni
Zaczaruj moje serce
Zostaw mnie bez tchu raz jeszcze
Pomóż mi kochać wyryj w moim sercu siebie
Zrób to przecież wiesz - to nie boli mnie...)

... jak sobie z nimi poradziliście?

powinnaś odnaleźć w sobie miłość do męza. To wszystko co Ciebie dręczy, to
fakt, że chcesz czuć, że żyjesz, przez duze "Ż", zaraź tym męza, może i On
potrafi być szalony i Ciebie zaskoczy fantazją, daj Mu szansę. A jezeli tak
sie nie stanie, to zwyczajnie Nim pokieruj.

Pozdrawiam Agati

7. Data: 2003-04-29 17:32:09

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Apr 2003 14:37:20 +0200 Edyta wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> mi się znudził.
>Jesteśmy trzy lata po ślubie i mamy dwuletnią córeczkę.

A czy zastanawialiscie sie, co was wczesniej ciagl do siebie.....?
moze poprzez rutyne, zabieganie i troske o rodzinie zapomnieliscie i
zgubiliscie to co was wczesniej laczylo. Dajcie se jakiegos luzu przez
jakis czas, odpocznijcie, w obecnych czasach bardzo latwo popasc w nudne
zycie.

> Wcześniej byliśmy ze sobą pięć lat ale nie mieszkaliśmy razem.

Dlatego mlodym lepiej radzic by przed slubem pomieszkali ze soba,
spotykanie sie, a byc na co dzien, w problemach, troskach to zupelnie co
innego.

> [...]
> ogląda programy przyrodnicze w TV i w ogóle "ze świecą takiego szukać" :)

I moze w tym problem, jest za spokojny...? wyszedl by z kolegami, ty bys
sie pomartwila o niego, uczucie w napieciu to milosc goraca.

> [...]
> ciągle mi się kręci za plecami teraz jest mi znacznie lepiej i czują się

Osobne loze, a tym bardziej pokoj, to wedlug mmnie przesada, to
calkowicie was oddziela, i jeszcze jak ty to napisalas: *moj pokoj* ,
kobieto moze niedlugo bedzie was laczyc tylko dziecko i bedziecie sobie
mowic Pan/ Pani?

> [...]
> kocha i jestem piękna. Nie wiem co mam zrobić ... może ktoś ma lub miał
> podobne problemy ... jak sobie z nimi poradziliście?

Nie chce byc stronniczy, jednak wyrazne problemy stwarzasz ty,
zachowujesz sie jakby nikt nie byl ci potrzebny, wyglada na to ze wasze
malzenstwo to wielka pomylka, do zycia potrzeba ci tylko slepej
kawalerki z komputerem. Jesli ci zalezy na swoim mezczyznie, pogadaj z
nim, i wprowadzcie do swojego zycia jakies urozmaicenia, ktore moglyby
okazac sie ciekawsze od stukotu klawiatury, moze wasi rodzice chetnie by
zajeli sie wasza cora, a wy zaprosili znajomych zrobili imprezke, nie
wiem czy sie myle, ale odnosze wrazenie ze wasze kontakty towarzyskie
zamykaja sie tylko miedzy wami, a to faktycznie moze doprowadzic do
nudy. Albo zorganizowac chociaz wypad na weekend.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

8. Data: 2003-04-29 20:20:11

Od: "mirek" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "mąż mi się znudził"

Witam,
co za idiotyczny post :(
w pierwszym odruchu meskiej solidarnosci nasuwa sie : "widzialy galy co
braly"
a po zastanowieniu .... konkluzja . Nie moze byc facet interesujacy i
sexowny a po 3 latach na odwrot. To nie sprzet ktory moze sie znudzic i
odstawiamy , wymieniamy.
A dla feministek dodam, ze gdyby cos podobnego napisal mezczyzna ze mu sie
zona znudzila odpisalbym tak samo wymieniajac "facet" na "kobieta.
Sorry za emocje ale niemoge.......... ;(
Mirek

9. Data: 2003-04-29 20:31:54

Temat: Odp: Mąż mi się znudził :-(
Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek zadał mi pytanie

> A wiesz czego szukasz, co Cię nie nudzi ?

..chmm będę musiała sobie nad tym pomyśleć...

> Czy potrafisz rozwinąć słowo źle, co przez to rozumiesz ?

... może to głupio zabrzmi ale czułam się trochę samotna kiedy z nim spałam
wiem że to absurd ale tak było. On zaraz zasypiał a przed zaśnięciem kazał
mi się głaskać jak mały dzidziuś. Zanim urodziłam córeczkę to go głaskałam
czule i przed zaśnięciem i kiedy oglądał TV, drapałam go po plecach i
przeczesywałam jego włosy on tak potrafił całymi godzinami leżeć i spać
sobie na moich kolanach. Wszystko się zmieniło kiedy urodziłam córeczkę
nagle zaczęło mnie to denerwować.Chciałam sobie z nim pogadać w łóżku a on
cięgle o tym głaskaniu poza tym stale się wiercił i podskakiwał co mnie
budziło ...dlatego się przeniosłam.

> Flirtowałaś z kimś ?
tak flirtowałam ale nie przez Internet tylko tak w życiu kończę studium
informatyczne a tam sami faceci - nic mi z tego flirtowania nie wyszło poza
tym że wszyscy chętnie mnie odwozili do domu i kawki stawiali ... ale
żadnego romansu nie było ... bo ja już tak mam że jak poznam jakiegoś
faceta to musi być zaraz bardzo przyzwoity mężczyzna ...

Pozdrawiam
Edyta

10. Data: 2003-04-29 20:40:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> żadnego romansu nie było ... bo ja już tak mam że jak poznam jakiegoś
> faceta to musi być zaraz bardzo przyzwoity mężczyzna ...

czy to zle, ze poznajesz przyzwoitych? czy dobrze?
iwon(k)a

małżeńska licytacja
Odpis skrocony aktu urodzenia, metryki chrztu i swiadectwa bierzmowania
Uporczywe bóle głowy
szablony zaproszeń
Ja chyba zwariowałam :-)))))