randka

1. Data: 2003-04-30 12:18:49

Temat: randka
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wlasnie zerwalam po wielu latach z fecetem, prawdopodobnie umowie sie z
pewnym chlopakiem ale nie pamietam juz co powinnam a czego nie powinnam robic
na takim spotkaniu..wiem napewno ze nie opowiada sie o bylych facetach...a i
najwazniejsze, jak mu nie pokazac ze jestem zdolowana zerwaniem..nie umiem za
bardzo udawac...pozdrawiam

2. Data: 2003-04-30 12:39:46

Temat: Re: randka
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najwazniejsze, jak mu nie pokazac ze jestem zdolowana zerwaniem..nie umiem

Idz do kina na "Jak stracic chlopaka w 10 dni" (czy jakos tak).
Na pewno dowiesz sie czego nie robic :)

mag.

3. Data: 2003-04-30 12:47:03

Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
facetach...a i
> najwazniejsze, jak mu nie pokazac ze jestem zdolowana zerwaniem..nie

nie za szybko na randkę, po tym zerwaniu ?
Daj sobie trochę czasu...
Jak odczekasz, to sama bedziesz wiedzieć co i jak.

3manko Agata

4. Data: 2003-04-30 13:26:44

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> nie za szybko na randkę, po tym zerwaniu ?
> Daj sobie trochę czasu...
> Jak odczekasz, to sama bedziesz wiedzieć co i jak.
>
> 3manko Agata

Wiem ze moze za szybko ale moj facet juz kogos ma a ja nie robie tego by sie
odegrac ale dlatego zeby sie nie dolowac, zeby zapomniec... choc na chwile..i
zeby sie usmiechnac a nie siedziec i plakac calymi dniami...pozdrawiam

5. Data: 2003-04-30 14:12:37

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

> Idz do kina na "Jak stracic chlopaka w 10 dni" (czy jakos tak).

Najlepiej z tym panem ;)
Na serio- zastanów sie czy faktycznie odczuwasz w tej chwili sie z kimkolwiek
spotykac czy to ma byc rodzaj odegrania sie na bylym?
A jak sie zachowywac? Bawic sie dobrze, nie liczyc na nic poza milym spedzeniem
czasu, nie robic nic wbrew sobie i dla udowodnienia czegokolwiek komukolwiek,
ani nic co moze spowodowac kaca moralnego i...wszystko. Baw sie dobrze.
pzdr
agi

6. Data: 2003-04-30 14:22:31

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> 'rozerwiesz się' odrywając się od doła.
>
> Dzieki:) przydalby mi sie twoj optymizm :) mam nadzieje ze wszystko wyjdzie
i nie bede sie zamartwiala ze moj facet juz kogos ma a ja siedze w domu
sama,pozdrowionka

7. Data: 2003-04-30 14:24:05

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
powinnam robic
> na takim spotkaniu..wiem napewno ze nie opowiada sie o bylych

Po prostu nie pokazuj!! ;-))
Nie myśl o sobie tylko o facecie - zarobisz punkty i co ważniejsze
'rozerwiesz się' odrywając się od doła.

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2003-04-30 14:25:55

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> nie za szybko na randkę, po tym zerwaniu ?

A ile to jest nie za szybko?
jeden dzień?
dwa dni?
trzy dni?
cztery dni?
pięć dni?
sześć dni?
..... dni?

Po co tracić i tak już popieprzone życie na samoumartwianie się

Pozdrawiam
Qwax

9. Data: 2003-04-30 14:39:08

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

>Dzieki:) przydalby mi sie twoj optymizm :)

Proszę - bierz ile chcesz ;-)

> mam nadzieje ze wszystko wyjdzie
> i nie bede sie zamartwiala ze moj facet juz kogos ma a ja siedze w
domu
> sama,pozdrowionka

Z Twoich wypowiedzi wywnioskowałem że nie masz faceta. Może byś
wreszcie przestała myśleć o jakimś (dawniej Ci znanym a teraz) obcym
facecie na którego nie masz ochoty.

Zacznij od wymazania ze swojego słownika sformułowania 'mój facet' w
odniesieniu do 'byłego'.
Znajdź inne określenie (oczywiście nie " 'mój' były facet" ;-))) ).
Będzie łatwiej

Pozdrawiam
Qwax

10. Data: 2003-04-30 14:47:01

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zacznij od wymazania ze swojego słownika sformułowania 'mój facet' w
> odniesieniu do 'byłego'.
> Znajdź inne określenie (oczywiście nie " 'mój' były facet" ;-))) ).

najgorzej ze nie wiem jakie sformulowanie wymyslic, ciezko sie przyzwyczaic do
nowego stanu rzeczy... dlatego musze miec kogos nowego aby zapomniec...

Mąż mi się znudził :-(
małżeńska licytacja
Odpis skrocony aktu urodzenia, metryki chrztu i swiadectwa bierzmowania
Uporczywe bóle głowy
szablony zaproszeń