Re: Mazindol

From: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Mazindol
Date: Mon, 25 Aug 2003 13:40:01 +0200
Sender: m...@p...onet.pl@afazja.am.lodz.pl

On 9 Aug 2003 22:58:10 +0200, mateusz71 wrote:

> Zaiste, jaka prosta recepta na szczupłą sylwetkę!!! Aż dziw, że jest tyle
> grubasów na świecie, skoro jest taki wspaniały lek. Żreć połowę - jakież to
> proste!

Przepraszam, że odgrzebuję z otchłani, ale nmsp.

Mateuszu, umiesz czytać? A "czytać ze zrozumieniem"?

Wiesz, jaka jest różnica między nadwagą a otyłoscią? Jeśli nie wiesz, to
sprawdź, a potem bądź ironiczny.
Nawet jeśli chodzi o otyłość - przytłaczająca większość przypadków tejże
to otyłość prosta, wynikająca z hiperalimentacji. Większość ludzi
otyłych można wyprowadzić z otyłości odpowiednią dietą i aktywnością
fizyczną.
Otyłość objawowa to inna sprawa. Ale o tej akurat nie pisałem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)