Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.

Data: 2006-05-21 23:15:45
Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
Od: Mikus <m...@w...pl>

Nelka wrote:

> Czy Ty Mikus miales kiedykolwiek cos wspolnego z medycyna...? chyba
> raczej nie. Tutaj trzeba ostro zakuwac chemie i fizyke.

To jest to.
Sama potwierdzasz to co napisalem.
Jak to nazywasz "zakuwanie" to nic innego jak zapamietywanie. Nie trzeba
myslec, rozwiazywac problemow, dokonywac obliczen, wystarczy zakuwac.
Zapamietujac nie trzeba ani rozumiec ani zatrudniac szarych komorek do
myslenia czy poszukiwania rozwiazania. Wystarczy bezmyslnie i mechanicznie
zapamietac material i na egzaminie wyseplenic to co sie zapamietalo. Jak
odegranie czegos z tasmy czy CD. Pamiec fotograficzna o tyle pomaga ze
zapamietuje sie wiecej i szybciej.

PS. Jezeli jestes na medycynie to wspolczuje Twoim przyszlym pacjentom.
Czytajac co piszesz ponizej, widze ze nie potrafisz zrozumiec kilku
linijek tekstu w ojczystym jezyku. Jeszcze jedno potwierdzenie, ze na
medycynie szarych komorek raczej nie trzeba.
Dla wyjasnienia co mam na mysli powiem:
To NIE ja podziwiam lekarzy. To jakis Ciesielski (o ile sie nie myle)
zaluje ze nie jest na medycynie. Ja jestem ten ktory radzi mu sie zamknac,
albo przerzucic sie na te wysniona medycyne. Ja generalnie gardze
lekarzami z powodu ich nieuctwa, prostactwa, chamstwa, pazernosci itd itd.
Oczywiscie pisze o lekarzach z ktorymi mialem do czynienia.