Re: Miesnie brzucha - dolna partia

Data: 2002-05-23 14:59:01
Temat: Re: Miesnie brzucha - dolna partia
Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl>

"Piter" <...@c...pl> wrote in message news:acitq8$n85$1@news.tpi.pl...

> witam.
>
> moze mi ktos pomoc jak zrzucic tluszcz z dolnej czesci brzucha? jakie
> cwiczenia/urzadzenia sa do tego najlepsze? brzuszki sa troche kiepskie bo
po
> pierwsze boli po jakims czasie kregoslup a po drugie sa malo skuteczne :(

Nie ma mozliwosci zrzucenia tluszczu 'miejscowo', cwiczeniami tylko
wzmocnisz miesnie brzucha, co wplynie na jego wyglad, ale przy duzej ilosci
tluszczu efekty i tak nie beda widoczne :(. Podstawa to dieta i aeroby
(rower, plywanie, biegi itp.), a jesli chcesz to tego cwiczyc brzuch, to
regularnie i PRAWIDLOWO (przynajmniej co 2 dzien po 20 min intensywnych
cwiczen). Trzeba_umiec_cwiczyc - jesli boli Cie kregoslup, to znaczy, ze zle
wykonujesz cwiczenia i taki trening przyniesie Ci wiecej szkody nic pozytku.
Samymi cwiczeniami nie pozbedziesz sie tluszczu, wiec najlepiej pomysl od
razu o kuracji odchudzajacej i z czasem najlepiej poszukaj kogos, kto pokaze
Ci, jak prawidlowo cwiczyc, jesli planujesz rowniez nadac ksztaltu miesniom
brzucha.

pozdrawiam
Ewelina