Re: Mieszane malżeństwo a prawa rodzicielskie

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Mieszane malżeństwo a prawa rodzicielskie
Date: Wed, 2 Sep 2009 13:34:41 +0200

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| Sąd to się zdaje jeszcze do końca nie wypowiedział... Mąż na pewno:
| "Mąż postanowił udowodnić przed sądem, że Iza z powodu swojej choroby nie
| jest zdolna opiekować się swoim dzieckiem i chce ją pozbawić praw
| rodzicielskich utrudniając kontakt z maluszkiem."

obiektywnie rzecz biorąc, jeśli któreś z małżonków jest ciężko chore to
logiczne jest że nie jest zdolne opiekować się potomstwem bo IMHO
przebywając non stop w szpitalu dziecko nie jest pod opieką rodzica tylko
opiekunki/przedszkola/babci czy innej cioci.
Od razu mówię - artykułu nie czytałam

| Qra, ach ten czar mieszanych małżeństw

myślisz że to tylko w mieszanych małżeństwach tak jest ?
Fakt - w Polsce jest kanon - "nie ważne jaka matka ale matka" or
"nadpobudliwa pani kurator 'bo pies leżał na kanapie' i dzieci w ośrodku
opiekuńczym".

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718