Re: Migrena

From: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Migrena
Date: Thu, 26 Jun 2003 16:36:02 +0200

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Z. Boczek" <z...@U...pl>
mówi:

>IMHO było to warte spostrzeżeń - a nie nabrania wody w usta ;)

Spostrzeżenia - kolejne ciekawe słowo w nowym kontekście warte
zapamiętania. :-)

>Ja też jestem tego zdania - sceptyzm wziął górę ;)
>Ale szlachetnie mu wyszło, nie? :]
>:D

Krzyż walecznych mu! ;-)

>Tak, wiem - ale wytłumacz mi przerzutkę na ten temat :)

Widzisz, ja np. nie czytam tego typu czasopism, bo mi się niedobrze robi
od tendencyjności, słownictwa. Zamiast rzetelnego dziennikarstwa widzę
tylko pogoń za co celniejszym epitetem, za co pikantniejszym newsem.
Dążenie do bycia zauważonym, do sprzedania się z sensacją. I tyle.

>Nie wątpię, że jest prawdziwa :)
>I było to ciekawe zjawisko gin-rel - ale każdy widział jeno gin :)
>Pijusy :P

Taaaa... Panie abstynencie. :)

>"Mam poziom Z. Boczka" :)

Ja zgodna jestem - sprzeczać się nie będę. ;->

>Jak to dobrze, że masz mnie na grupie, nie? :)

No, chyba poszukam chusteczki do otarcia łez z tego szczęścia. :p

Agnieszka
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)