Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]

1. Data: 2007-01-02 11:02:34

Temat: Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Na poczatek chcialem napisac, ze zapoznalem sie z archiwum grupy oraz wiem
(tylko teoretycznie) na czym ten zabieg polega.

Niedlugo mam miec robiona mikrodermabrazje (poszedlem do dermatologa i ta
zapisala mnie na zabieg, ktory wykonuje sie na miejscu). Stad mam pewne
pytania, obawy, watpliwosci...
Ogolnie zabieg do tanich nie nalezy (w szczegolnosci, ze trzeba poddac sie
kilku "seriom" - a nie jednorazowo) - i tu juz rodzi sie pierwsza
watpliwosc...nie jest tani, a ja go bede miec "za darmo".. czy aby napewno
wszystko bedzie fachowo zrobione tak jak przy prywatnej wizycie?

Pielegniarka powiedziala mi, zebym dokupil koncowke (koszt ok 27zl -
starcza na 10 zabiegow) - zeby mi po poprzednich pacjentach nie robili ta
sama. Nie wiem o co chodzi..mam nadzieje, ze w aptece bedzie takie cos..

Nastepnie..zabieg mam miec wykonany o 12.30, bede musial potem pojechac do
domu (komunikacja miejska) - czy nie bede straszyl ludzi? Na stronach
opisujacych mikro..napisane jest, ze moze byc widoczny rumien (ktory zanika
po 24-48h). Lekarka zapewniala mnie, ze nastepnego dnia nie bedzie nic
widac i ze spokojnie bede mogl isc do ludzi (czyt. na uczelnie).

Nie chcialbym "zawalic" kilku dni na studiach przez ten zabieg.

Co sie robi po tym zabiegu? Stosuje sie kremy (filtry?)? Ogolnie mam SVR
(50) i innej marki (60) takze w razie czego jestem przygotowany (w lecie
dermatolog kazala mi stosowac).

Ogolnie jak ktos ma jakies porady, sugestie, doswiadczenie to prosilbym o
podzielenie sie :)

Lekarka do ktorej chodze ma kiepska opinie, nie jest zbyt dobra (ale nie ma
do niej kolejek;P) i ogolnie jakos sobie radzi..

"Przeciwskazanie do mikrodermabrazji stanowią: roacutan"?
O co chodzi, z tym przeciwskazaniem? Leczylem sie aknenorminem (pochodna
wit. A) czy to ma wplyw?
http://www.wizaz.pl/images/maga/mikrodermabrazja/ind
ex.php

Moja skora podobna jest do tej pierwszej na zdjeciu (czyli czerwone plamki
i blizny potradzikowe).

Mam skore wrazliwa (codziennie sie gole, ale to nie uodparnia, mocniej
docisne maszynke i juz mam zaczerwienienie).

Ogolnie rzecz ujmujac na stronach firm swiadczacych tego typu uslugi sa
bardzo pozytywne artykuly (bo niby jakie mialby bybyc? - czy sa rzetelne?).

http://www.laser-medica.szczecin.pl/mikrodermabrazja
/

http://www.laser-studio.pl/mikrodermabrazja/

Na grupach dyskusyjnych niewiele znalazlem..malo konkretow.

Wybaczcie za dluugi post.

Z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje.

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2007-01-02 14:31:55

Temat: Re: Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]
Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: X...@1...0.0.1,
Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisal(a):

[ciach]

Ja placilem za jeden zabieg 100zl, wykonany jak dla mnie bardzo
profesjonalnie, nie mialem zadnych zali.
Sam zabieg przyjemny :)
"Po" nic mi nie bylo, wracalem autobusem.

W ciagu kilku nastepnych dniach stan skory troche sie pogorszyl ale
zostalem o tym uprzedzony.
Czeka mnie min jeszcze jeden zabieg na ktory jeszcze dzisiaj sie umowie.

Ogolnie radze udac sie do kogos sprawdzonego, ja nic nie musialem
kupowac wiec jezeli juz na wstepie wiesz ze osoba jest cienka i jakies
siupy to bym odpuscil.

Rafal

3. Data: 2007-01-02 14:55:21

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal napisał(a):

> Ogolnie radze udac sie do kogos sprawdzonego, ja nic nie musialem
> kupowac wiec jezeli juz na wstepie wiesz ze osoba jest cienka i jakies
> siupy to bym odpuscil.

Ale Ty płaciłeś 100 PLN za zabieg a Hektor ma za darmo, więc może u
Ciebie końcówka była wliczona w cenę?

--
Elske
z pracy

4. Data: 2007-01-02 14:59:34

Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: endrv0$1ag$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@o...pl> napisal(a):

> Ale Ty płaciłeś 100 PLN za zabieg a Hektor ma za darmo, więc może u
> Ciebie końcówka była wliczona w cenę?

Napewno byla wliczona w cene, co nie zmienia faktu ze ja bym nie
ryzykowal nawet jezeli zabieg bylby robiony za darmo ;)

Rafal

5. Data: 2007-01-02 15:18:39

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:ends0t$jrg$1@news.onet.pl:

> Napewno byla wliczona w cene, co nie zmienia faktu ze ja bym nie
> ryzykowal nawet jezeli zabieg bylby robiony za darmo ;)

No ale to bedzie robila pani Doktor. Napewno juz nie raz to robila. A, ze
kiepska jest...taka ma opinie.

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2007-01-02 15:21:44

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:endqd0$ekk$1@news.onet.pl:

> W ciagu kilku nastepnych dniach stan skory troche sie pogorszyl ale
> zostalem o tym uprzedzony.

O..tego nie wiedzialem.
Co to znaczy sie pogorszyl? U mnie nie moze sie pogorszyc ;P Bo do ludzi
nie wyjde..

Mozesz opisac to pogorszenie, na czym polegalo? Z tego co czytalem to nie
ma pogorszen.

Co do mojej wizyty...juz jestem umowiony, wiec nie bede rezygnowac,
szczegolnie, ze mam teraz taki okres, ze nie stac mnie na kilka zabiegow
(platnych).

Po ilu juz jestes zabiegach? Czytalem, ze robi sie mniej wiecej 5 i przerwa
musi byc 4tygodniowa.

Dzieki za info.

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2007-01-02 15:23:30

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@o...pl> napisał(a)
wnews:endrv0$1ag$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ale Ty płaciłeś 100 PLN za zabieg a Hektor ma za darmo, więc może u
> Ciebie końcówka była wliczona w cenę?

Ciekawi mnie czy robil to rowniez w przychodzi (w moim przypadku wojewodzka
- dermatologiczna) czy u kosmetyczki?

--
Pozdr. Hektor

8. Data: 2007-01-02 20:45:24

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> watpliwosc...nie jest tani, a ja go bede miec "za darmo".. czy aby napewno
> wszystko bedzie fachowo zrobione tak jak przy prywatnej wizycie?

Na to pytanie pewnie nikt Ci nie odpowie jednoznacznie. Trudno wyrokowac na
odleglosc nie znajac ani lekarza ani kwalifikacji.

> Pielegniarka powiedziala mi, zebym dokupil koncowke (koszt ok 27zl -
> starcza na 10 zabiegow) - zeby mi po poprzednich pacjentach nie robili ta
> sama. Nie wiem o co chodzi..mam nadzieje, ze w aptece bedzie takie cos..

Tez nie wiem w czym rzecz. Ja chodzilam do gabinetu kosmetycznego gdzie
placilam 130 zl za zabieg plus 20 zl za jeszcze jakies tam dodatkowe
maseczki lagodzace. ( faktycznie byla roznica jesli wybieralam zabieg
drozszy. Cera byla zupelnie blada, jakby "uspokojona")

> [...]
> po 24-48h). Lekarka zapewniala mnie, ze nastepnego dnia nie bedzie nic
> widac i ze spokojnie bede mogl isc do ludzi (czyt. na uczelnie).

Mialam zabieg robiony kilkukrotnie i wlasciwie nie straszylam ;-).

> Co sie robi po tym zabiegu?

Nic

>Stosuje sie kremy (filtry?)? Ogolnie mam SVR
> (50) i innej marki (60) takze w razie czego jestem przygotowany (w lecie
> dermatolog kazala mi stosowac).

Tylko jesli sam zabieg bylby wzmacniany kwasami owocowymi. Teraz jest na to
odpowiednia pora. Poteguja dzialanie samej mikrodemabrazji.

> Ogolnie jak ktos ma jakies porady, sugestie, doswiadczenie to prosilbym o
> podzielenie sie :)

Ja tam ten zabieg uwielbiam. Przynajmniej w gabinecie kosmetycznym. Muzyczka
cicho gra, pani jest delikatna i mila ;-), sam zabieg w sumie przyjemny.
Odczucie jest takie, jakby ktos jezdzil po twarzy odkurzaczem i zbieral z
niej piasek.
Moze opis niezbyt przemawia do wyobrazni ale to naprawde nie jest
nieprzyjemne ;-))

> [...]
>
> Ogolnie rzecz ujmujac na stronach firm swiadczacych tego typu uslugi sa
> bardzo pozytywne artykuly (bo niby jakie mialby bybyc? - czy sa

Ciezko powiedziec czy sa rzetelne. Tam gdzie ja chodze mam pewnosc wysokiej
klasy sprzetu i kwalifikacji personelu, poniewaz to oni sprowadzaja maszyny
i szkola kosmetyczki w calym kraju.

Mam nadzieje, ze jednak mimo wszystko bedziesz zadowolony.
pozdrawiam
Iza Wójcik

9. Data: 2007-01-02 21:06:43

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Izabela Wójcik" <i...@h...pl> napisał(a)
wnews:eneg93$hf$1@inews.gazeta.pl:

> Na to pytanie pewnie nikt Ci nie odpowie jednoznacznie. Trudno
> wyrokowac na odleglosc nie znajac ani lekarza ani kwalifikacji.

Masz racje. Zabieg jak juz pisalem bedzie robiony w przychodni
dermatologicznej przez lekarza (nie kosmetyczke)

> [...]
> dodatkowe maseczki lagodzace. ( faktycznie byla roznica jesli
> wybieralam zabieg drozszy. Cera byla zupelnie blada, jakby

Tez nie wiem w czym rzecz. Tam sa za darmo wypalane kurzajki, jak sie
leczysz tym acnenorminem to masz pobierana krew na drugi dzien wyniki.
W tej przychodni (dermatologicznej)na miejscu jest laboratorium. Ostatnio
zrobila mi sie plamka, czerwona krosta na dloni...w ogole to nie schodzi
(2tydzien juz jest) poszedlem do lekrza..pobrali wycinek, i na miejscu
stwierdzili, ze to nie grzyb tylko jakies bakteryjne "cos". Dostalem wiec
antybiotyk do smarowania i nic nie pomaga :(

> Mialam zabieg robiony kilkukrotnie i wlasciwie nie straszylam ;-).

Aha.

> Nic

Chodzilo mi czy po nim trzeba wetrzec jakas maseczke? Czy mozna stosowac na
drugi dzien filtrow (krem).

> Tylko jesli sam zabieg bylby wzmacniany kwasami owocowymi. Teraz jest
> na to odpowiednia pora. Poteguja dzialanie samej mikrodemabrazji.

Ja pewnie bez kwasow bede miec.
Nie wiem czemu to jest za darmo...

> [...]
> odkurzaczem i zbieral z niej piasek.
> Moze opis niezbyt przemawia do wyobrazni ale to naprawde nie jest

Nie boje sie zabiegu. Chodzilo mi tylko o to, zebym po nim gorzej nie
wygladal...zeby nie byl zbyt "inwazyjny" i zeby rumienia nie bylo..

> Ciezko powiedziec czy sa rzetelne. Tam gdzie ja chodze mam pewnosc
> wysokiej klasy sprzetu i kwalifikacji personelu, poniewaz to oni
> sprowadzaja maszyny i szkola kosmetyczki w calym kraju.

Sprzet powinien byc uniwersalny...W sumie badanie za "free", ale
pielegniarka poradzila mi, zebym na wszelki wypadek kupil ta
koncowke..czyli "machiny" powinny byc uniwersalne? Ciekawe czy mnie w
aptece nie wysmieja..z ta koncowka..

> Mam nadzieje, ze jednak mimo wszystko bedziesz zadowolony.

Tez mam taka nadzieje, szczegolnie ze okazja cenowa sie trafila (to przez
to mam watpliwosc, bo gdymym placil to moze mniej bym sie obawial...bo jak
cos jest za darmo to dziw bierze).

Na to jakas refundacja jest czy jak?

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2007-01-03 21:31:27

Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: X...@1...0.0.1,
Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisal(a):

> No ale to bedzie robila pani Doktor. Napewno juz nie raz to robila.
> A, ze kiepska jest...taka ma opinie.

Wiesz ze opinie ma kiepska to po cholere sie tam pchac?

Rafal

szal z piór marabuta -Kraków - gdzie?
Ile par rajstop podarłyście w noc ...
bardzo nieswiezy oddech