Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware

Data: 2003-05-17 20:24:26
Temat: Re: Miska do ciasta drożdżowego Tupperware
Od: a...@o...pl

Rena:

> Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie wiem - mi sie nic nie wyplukuje, jarzynki sa w wyrazistych kolorach i
> smaczne. moze dlatego, ze stoja w zamknietych pojemniku, a normalnie na
> gazie w garnku, to jednak woda paruje. nie wiem. dla mnie smakuja fajnie i
> daja mozliwosc zornienia wielu wariantow obiadowych gotowych w 15 minut.
>
> stolnicy niestety nie mam, wiec tu nie opowiem. moge ci tylko jedno
> powiedziec - ze cokolwiek mi powiedziala dystrybutorka, to sie potwierdzilo
> i sprawdza caly czas, wiec nabralam zaufania. ale to chyba tez wane, na kogo
> [...]

Wlasnie kupilam dzisiaj stolnice i taki zaokraglony plastikowy nozyk,
który jej nie rysuje (taki sam, jak do michy na ciasto drozdzowe). Ma
on sluzyc do krojenia, wykrawania itd. Znowu proponowano mi
prezentacje, ale ja zupelnie nie mam teraz czasu na robienie
spotkania ilus tam osob, a wczesniej ich umawianie. Zwlaszcza
ze bonusy dla gospodyni sa skromne.
Sprzedawczyni z dzisiejszej zmiany juz nie byla taka kompetentna.
Ktos tu pisal o pudle na chleb i plesnieniu. Tez je ogladalam, ale
wlasnie nieufnosc moja wzbudzilo to, ze takie szczelne, zatem
podatne na plesn. Nic dziwnego, ze pieczywo nie schnie, bo przy
takiej szczelnosci pudlo utrzymuje pewnie wilgoc az do bolu;)
Ciekawe wydaly mi się pojemniki wyskalowane (czyli z miarami
produktow), majace kolnierz zapobiegajacy rozpryskiwaniu się tego
miksowanego po calej kuchni;) Jednak mogliby wyskalowac na
wiecej produktow niż maka i ryz, miejsce na to jest.
Jak wyprobuje stolnice, to dam tutaj znac, czy warto kupowac.

Pozdrawiam
Alina