Re: Mleko jeszcze raz!

Data: 2005-09-29 07:50:47
Temat: Re: Mleko jeszcze raz!
Od: "Kondziorek" <p...@g...pl>

> to pewnie dlatego własnie to mi smakuje ....

POwiem tak . cenie smak mleka prosto od .. ale ... u nas (slask . Gliwice)
jest wlasciwie nie do zdobycia
Pijam wiec z kartonika .. "Hey" 3,8 % ....
czemu nie z woreczka >>> Lenistwo .. latwiej sie przetrzymuje mleko w
kartoniku
a teraz z innej beczki .. a co z kwasnym mleczkiem ??
Sprobujcie "ukwasic" mleko w kartoniku . co z tego wyjdzie ??
W woreczku tez nie zawsze sie udaje . (probowalem .. czasem wychodzi jak sie
odrobinke octu lub innego kwasku doda)

> tak, litr mleka uht moge w pracy trzymac otwarte przez dwa dni, a na tyle
> (prawie) starcza mi go do kawy...

Jedyna korzysc . ale zauwaz ze pytanie dotyczylo "..Czy w ogóle picie mleka
w takiej formie .."
PICIE .. nie przetrzymywanie

> nie tylko reklamowac. Ja cenie sobie ta ceche jaka jest termin
przydatnosci
> do spozycia" a ponad to kartonik i zamkniecie w Łowickim 3,2 :D

Termin do spozycia ?? Ok .. niech i tak bedzie ..
w takim badz razie . pewnie kupujewsz miecho z hipermarketow .. bo w nim
najwiecej konserwantow .. i najdluzej sie trzyma ..

> --
> pozdrawiam Kuba (aka cita) z grona przyjaciół
> www.cita.z.pl gg:0001 0100 0110 0001 1001 0110 1000

Pozdrawiam Kondziorek