Re: Mlody wiek>>> slaba pamiec...

Data: 2003-03-29 14:35:43
Temat: Re: Mlody wiek>>> slaba pamiec...
Od: "Havelock" <s...@i...pl>

> Lecytyna??? brzmi ladnie :) mozesz mi cos przyblizyc na ten temat? na co
> oddzialywuje i czy nie ma jakis nieporzadanych efektow) ??z gory dzieki

Ponizej info z www.sportatut.pl na temat lecytyny. Poza tym polecam
poszperac na www.sfd.pl , a podchodzac do problemu z nieco innej strony
sprawdz http://global.sisco.pl/techniki-silva.html#3palce (albo inne strony
o Metodzie Silvy), takze na www.astraldynamics.pl moze byc cos ciekawego
(glownie medytacje). Rozejrzyj sie moze rowniez za metoda zapamietywania
poprzez skojarzenia, badz szybkiego czytania.

Naturalna lecytyna w proszku zawierająca cholinę i inozytol pełni szereg
funkcji w organiźmie:
- wspomaga wydolność fizyczną i umysłową organizmu;
- w stanach ogólnego osłabienia wpływa na ogólne wzmocnienie organizmu;
- w przypadku dużego obciążenia fizycznego zwiększa wydolność mięśni oraz
skraca okres regeneracji sił fizycznych;
- poprawia pamięć i zdolność uczenia się.
- reguluje funkcje układu nerwowego;
- wchodzi w skład błon komórkowych i bierze udział w procesach
odpornościowych;
- zapewnia odpowiedni poziom acetylocholiny we krwi, dzięki czemu wpływa na
obniżenie poziomu cholesterolu;
- zapobiega miażdżycy (obniża poziom frakcji LDL, natomiast zwiększa poziom
frakcji HDL);
- jest środkiem wzmacniającym, niezbędnym w zachodzących w organizmie
procesach przemiany materii;
- wspomaga trawienie tłuszczów i przyswajanie witamin
tłuszczorozpuszczalnych;
- zmniejsza toksyczność lekarstw i toksyn środowiskowych;
- wzmacnia efekt działania witamin antyoksydacyjnych.

Osobiscie nie wierze w farmakologiczne, efektywne poprawienie pamieci.
Bardziej niz w lecytyne wierze w witaminy z grupy B (np. 300% i wiecej
zapotrzebowania dziennego). IMHO wszystkie techniki pracy nad wlasnym
umyslem sa o wiele bardziej skuteczne, mimo, ze trudniej jest regularnie
medytowac (czy cokolwiek) niz lyknac pastylke.

/havelock