Modlitwa Jezusowa

301. Data: 2014-01-19 13:25:26

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 12:21, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizmy_obronne

> Co innego gdyby małżeństwo było aranżowane i nawet nie było by
> początkowego okresu. Do niczego nie można by się odwołać.
> A teraz wyobraźmy sobie "tradycyjne społeczeństwo" bez "romantycznych
> zabobonów":
> Oto mamy zarośniętego 50-letniego chłopa, który podrapał się po głowie i
> pomyślał że potrzebuje żony. Udaje się do sąsiada, zawierają transakcję:
> sąsiad za wielbłąda da mu 9-letnią córkę za żonę.
> Prawda że tak jest łatwiej?

Oczywiście, że lepiej jest romantycznie. Na przykład via sympatia.pl

302. Data: 2014-01-19 13:26:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 09:39, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-19 00:44, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> Właśnie!
> Poza tym instrukcja tłoczenia może być potrzebna.

No i jakaś tłocznia by się też przydała.

Ewa

303. Data: 2014-01-19 13:26:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 13:22:32 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
> mężczyzna nie powinien usłyszeć, ani doświadczyć. Po pracy zamiast
> spokoju - czekała na mnie lista życzeń, oczekiwań, obelg i pretensji."
>
> "Kiedy pierwszy raz ,,zafikałem'', bo skala wściekłości przekroczyła
> wszelkie granice, była w drugiej ciąży. Patrząc mi prosto w oczy
> wysyczała - że jeśli wyjdę, zrobi wszystko, żeby dzieci mnie
> nienawidziły a spotkania ograniczy do minimum. Zagroziła, że posunie się
> do każdej podłości, jeśli ją zostawię. Sięgnie po zagranie z używkami,
> molestowanie jej i dzieci, zdrady, oszustwa podatkowe i wybuchy

Tak to jest, kiedy się pokocha czyjś wyimaginowany portret. To nie ona się
zmieniała, to on ją ZOBACZYŁ.
--
XL

304. Data: 2014-01-19 13:29:06

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 13:26, Ikselka pisze:
> Tak to jest, kiedy się pokocha czyjś wyimaginowany portret. To nie ona się
> zmieniała, to on ją ZOBACZYŁ.

Ale przed ślubem to ukrywała

305. Data: 2014-01-19 14:05:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

owmore-1970-40-yo-.html

-1970-cask-strength-collection-rare-reserve-signator
y/
ardbeg-10yo-.html) w

> Qrkaaaa, jak jest mowa o wódzie, To Ty niezła gadulina się robisz :-D

A bo się nie znam.

306. Data: 2014-01-19 14:06:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 12:28, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

Stopy się nie mieszczą.

307. Data: 2014-01-19 14:07:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 13:29, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Ale przed ślubem to ukrywała

Byłaby bardzo nieromantyczna ujawniając.

308. Data: 2014-01-19 14:07:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, no wiem, ale tak ani-ani? Bez gryzika kabanosika???? Nie wierzę
> 3333-)

W zasadzie najbardziej kiedyś lubiłem wątrobę. Kilka lat temu żona przy
wsparciu pani doktor namówiła mnie na trochę- i...bardzo źle się potem
czułem.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

309. Data: 2014-01-19 14:08:44

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 14:07, Qrczak pisze:

> Byłaby bardzo nieromantyczna ujawniając.

Jaka nieromantyczna ? Była oszustką, która chciała mieć chłopa.
Pytanie - jak poznać kobietę, taką jak jest naprawdę?

310. Data: 2014-01-19 14:29:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 14:08, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

Hm... know how kosztuje.

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"
Metoda Silvy
NLP