Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

Data: 2017-07-30 10:08:18
Temat: Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
ps.com...
> [...]
a-sledcza-w-sprawie-mafii-vat-owskiej-za-rzadow-po-p
sl-posel-kukiz-15-jezeli-pis-nie-wystapi-z-takim-wni
oskiem-my-z-nim-wystapimy-wideo

2349971.html

liwowej-nikt-nie-przeszkadzal.html

ny-który-na-granicy-stawał-się-koncentratem-płynu-do
-spryskiwaczy

> Pismo do ówczesnego ministra - pozostawione bez reakcji:
> https://celnicy.pl/attachment.php?s=3d045b318de4dc8e
5ef366253ca51673&attachmentid=4962&d=1499181283

> "Władysław Żmuda
> Przemyśl, dnia 28 grudnia 2007r.
> ul. Sobieskiego 27
> 37-700 Przemyśl
> Kierownik Oddziału Celnego
> Medyka - Żurawica
>

> Pan Marian Banaś
> Podsekretarz Stanu
> w Ministerstwie Finansów
> Szef Służby Celnej w Warszawie
> ul. Świętokrzyska 12
> 00-950 Warszawa
>

> Szanowny Panie Ministrze (...)"
>
> Polecam CAŁOŚĆ!

"(...) Jako przykładowe mogą posłużyć zdarzenia usunięcia wagonów,
a nawet składów pociągów towarowych spod dozoru celnego i nie podjęcie
przez Kierownictwo Urzędu Celnego w Przemyślu wobec przewoźnika PKP Cargo
wymaganego postępowania karnego skarbowego lub innych działań przeze mnie
wnioskowanych.
Ponadto okoliczności tych zdarzeń wskazują na to, że występuje duże
prawdopodobieństwo celowego działania grupy osób związanych z przemytem,
zwłaszcza towarów akcyzowych, o czym świadczy dobitnie wypadek śmiertelny
jaki miał miejsce w dniu 19 października 2007r. na stacji PKP w Żurawicy, w
trakcie wyjmowania przez 2 ludzi /niezatrudnionych na PKP/ przemycanych z
Ukrainy 1500 kartonów papierosów, z kontenera będącego w składzie pociągu
towarowego, który z pominięciem kontroli celnej odjechał ze stacji
granicznej w Medyce.
Nadmieniam, że w dniu 29.10.2007r. kolejny pociąg został usunięty
przez pracowników PKP Cargo w Medyce spod dozoru celnego.

Trudna, złożona i być może kryminogenna sytuacja jaka występuje
na kolejowym przejściu granicznym w Medyce nie jest dla mnie obojętna,
wręcz mnie martwi dlatego, że moje wysiłki i różnorakie działania nie
odnoszą pożądanego rezultatu. Takim stanem rzeczy jestem zdesperowany i
bezradny, podobnie jak funkcjonariusze całego oddziału, gdzie kilkunastu z
nich, tak jak ja prawie całe życie związali z tą służbą i mają duże
poczucie powierzonego obowiązku dla dobra społeczeństwa, państwa i służby
celnej.
Pomimo, że Oddział Celny Medyka - Żurawica, którym kieruję od
czerwca 2003r. daje najwięcej wpływów do Skarbu Państwa, spośród wszystkich
oddziałów funkcjonujących w obszarze działania Izby Celnej w Przemyślu
/około 400 milionów złotych rocznie/, to jest najbardziej zaniedbanym,
zwłaszcza w zakresie infrastruktury koniecznej do przeprowadzania rewizji
celnej, w tym występują braki urządzeń do prześwietlania towarów i wagonów.
Zachodzi duże prawdopodobieństwo, że przejście kolejowe w Medyce jest
wykorzystywane do przemytu na wielką skalę różnych towarów, w tym nie jest
także wykluczone zagrożenie przemytem towarów podwójnego zastosowania oraz
broni i materiałów służących do działań terrorystycznych.
Wymuszony przez nieodpowiednią infrastrukturę system kontroli
celnej polegający głównie na kontroli dokumentów na przewożone towary, nie
eliminuje takiego zagrożenia dla bezpieczeństwa państwa, dlatego też z tego
punktu widzenia, tym bardziej trudno zrozumieć działania przełożonych
jeszcze bardziej ograniczające możliwości dokonywania należytej kontroli
celnej, wręcz wymuszające na podwładnych naruszanie przepisów prawa
wspólnotowego i krajowego.
Takie działania przełożonych mogą generować, a faktycznie
generują od dłuższego czasu poważne straty dla Skarbu Państwa i budżetu
Wspólnoty, dlatego też mogą skutkować pociągnięciem do odpowiedzialności
karnej, zarówno mnie jak i podległych funkcjonariuszy celnych, którzy w
atmosferze nacisku i presji, wręcz mobbingu wykonywali polecenia
przełożonych w trakcie kontroli celnej towarów przewożonych przez granicę w
Medyce, wiedząc o tym, że występuje duże prawdopodobieństwo ich
niezgodności z obowiązującym prawem. Z tego powodu jako funkcjonariusz
państwowy jestem zobowiązany do powiadomienia także organów ścigania.(...)"