Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

41. Data: 2017-07-29 15:37:15

Temat: Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
news:9759f4bb-4794-4ba6-98fd-64a2c7fd57e1@googlegrou
ps.com...

> Pierdolenie kota za pomoco młota. "Ateiści" a jak pogmerasz głębiej
> zawsze trafia się srul albo komuch.

W Twojej ocenie każdy kto nie myśli tak jak Ty to "komuch albo srul".
Nie wiem co to "srul", ale komuchem nie jestem :-)

> W odpowiedzi na:
> - zezwalanie na sprzedaż polskiej nieruchomości Watykanowi
>
> ani tam sprzedaży, ani Watykanu, ani sprzedaży nieruchomości. Ić w chj.

A do kogo należy grunt wykupiony "przez kościół" pod budowę "świątyni"?
Słyszałeś może kiedykolwiek aby Kościół sprzedał wykupione wcześniej
grunty gdy kościół który na nich stał stracił popularność?

42. Data: 2017-07-29 15:39:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Przemol jeszcze wierzga kopytkami i oko może wybić, ale kariery mu nie
> wróżę:)

Zastanów się ile NOWYCH kościołów pobudowano ostatnio...
Na NOWOWYKUPIONYCH gruntach. To nie jest kwestia
jakichś porachunków przedwojennych - chodzi również
o obecnie przeprowadzane transakcje sprzedaży nieruchomości.

Jestem przeciwnikiem sprzedaży nieruchomości w ręce
podmiotów zagranicznych - czy to Niemcy czy Watykan,
bez różnicy. Watykan o tyle bardziej mi przeszkadza że
mają ulgi podatkowe, czyli de facto Polacy dotują ten biznes
a nie dotują Tesco czy jakiegoś Leroy Marlin.

43. Data: 2017-07-29 15:57:30

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Słyszałeś może kiedykolwiek aby Kościół sprzedał wykupione wcześniej
> grunty gdy kościół który na nich stał stracił popularność?

W PL, raczej nie, ale tez nie wykluczam.

We francji prędzej.
https://niewiarygodne.salon24.pl/767210,kolejne-kosc
ioly-katolickie-we-francji-sa-burzone,2

A gdzie indziej to już sam se poszukaj.

44. Data: 2017-07-29 16:10:56

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mają ulgi podatkowe, czyli de facto Polacy dotują ten biznes
> a nie dotują Tesco czy jakiegoś Leroy Marlin.

Dotują wiele innych rzeczy. Patrz miesiąc wolności podatkowej.
1,8mld rok / 16 mln pracujących = 112zł rok/osobę pracującą czyli miesięcznie 9pln

10x mniej niż odsetki długu publicznego, więc nie sraj żarem, bo nie tu jest
największy problem.

Z Polski wyprowadzane jest rocznie 70 mld zł
"Z naszego kraju legalnie lub za pomocą obchodzenia i naginania przepisów podatkowych
wyprowadzane są corocznie ogromne kwoty. Łącznie - głównie za sprawą wielkich sieci
handlowych - jest transferowanych co roku za granicę ok. 70 mld zł.

Jak wynika z raportu Fundacji Republikańskiej, w 2011 r. podatek dochodowy zapłacił
tylko Jeronimo Martins, właściciel sklepów Biedronka.

Sieci takie jak Lidl, Kaufland czy Carrefour zapłaciły podatek CIT w zerowej
wysokości, a nawet otrzymały jego zwrot, wykazując straty" - pisała Maria Nowak.

45. Data: 2017-07-29 17:08:39

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Ciekawe. W Polsce religie przedchrześcijańskie miały raptem kilkanaście lat
>tradycji.

Japierdole, i przeczytałeś o tym w doskonale zachowanej z tamtych czasów
gazecie. Powiedz dlaczego ciągle zmyślasz i to w tak haniebnie głupi sposób?
Jesteś obrazą ludzkiej inteligencji.

46. Data: 2017-07-29 17:11:32

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

>Zastanów się ile NOWYCH kościołów pobudowano ostatnio...
>Na NOWOWYKUPIONYCH gruntach.

Dawaj liczby, najlepiej z porównaniem z marketami.

47. Data: 2017-07-29 17:13:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> [...]
> zerowej wysokości, a nawet otrzymały jego zwrot, wykazując straty" - pisała Maria

http://m.niezalezna.pl/52804-dzis-w-programie-anity-
gargas-jak-banki-wyprowadzaja-kapital-polski-za-gran
ice

48. Data: 2017-07-29 17:17:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Przemol jeszcze wierzga kopytkami i oko może wybić, ale kariery mu nie wróżę:)

Karierę już zrobił - siedzi za oceanem i sprząta "domki". A tu się chce
dowartościowywać srając zdalnie na Polskę.

49. Data: 2017-07-29 17:49:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Zastanów się ile NOWYCH kościołów pobudowano ostatnio...
> Na NOWOWYKUPIONYCH gruntach.

Kościoły budowane są na gruntach należących do PARAFII.
Parafia składa się z obywateli POLSKICH i posiada POLSKĄ osobowość prawną -
więc jak każdy ma prawo stawiać kościół na posiadanym już gruncie lub
zakupić grunt pod taką budowę. Zakupiony grunt wchodzi w skład własności
parafii.
I g... ci do tego, ile tego jest.

50. Data: 2017-07-29 18:23:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> "Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Dawaj liczby, najlepiej z porównaniem z marketami.

Może liczba 340 mld PLN ukradziona Państwu przez mafię paliwową popieraną
przez PO-PSL ci wystarczy? - sorry, że bez żadnego porównania, no ale sam
rozumiesz, że trudno cokolwiek z tym porównać :->

https://wpolityce.pl/m/polityka/350863-bedzie-komisj
a-sledcza-w-sprawie-mafii-vat-owskiej-za-rzadow-po-p
sl-posel-kukiz-15-jezeli-pis-nie-wystapi-z-takim-wni
oskiem-my-z-nim-wystapimy-wideo

https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/artykul,147,0,
2349971.html

https://dorzeczy.pl/kraj/34250/Za-rzadow-PO-mafii-pa
liwowej-nikt-nie-przeszkadzal.html

nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.