Mój program polityczny.

101. Data: 2020-07-09 22:28:56

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> za malo na ubezwlasnowolnie tej pani

Co to się ludziom marzy?
To, że ciebie rodzina ubezwłasnowolniła i umieściła w tej psychuszce, nie
świadczy, że sam masz podobną moc ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

102. Data: 2020-07-10 00:55:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Masz niezwykłą łatwość negatywnego oceniania ludzi.

Jak i pozytywnego. I nigdy się nie mylę w tym.

> Czyli jesteś po prostu wredna.

Tylko dla wrednych. Bądź miły, ja odpowiem tym samym, mentalna opono w
żylastym ciele starca.

> Rudy kolor włosów koryguje osiem genów które mogą się ujawniać w różnym
> stopniu. A ja jestem absolwentem biologii :)

A ja matematyki i informatyki, dlatego potrafię logicznie rozkładać na
łopatki takich, jak ty.
Jeden, pięć, osiem czy ochnaście czy sto, pięćset czy tysiąc pięćset genów
rudości - najmniej istotne w tym problemie.
Istotne jest GENETYCZNE uwarunkowanie tej cechy.
A NA HOMO NIE MA ŻADNEGO GENU.
Tak jak napisałam.

PS. I o tym mówi też moja stopka - homoseksualizm NIE jest genetycznie
uwarunkowany. Nie można go przekazać potomstwu. Dlatego jest ODCHYLENIEM,
ZBOCZENIEM, WYBRYKIEM, ANORMALNYM ZJAWISKIEM.

??
??
??
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

103. Data: 2020-07-10 02:48:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 09:03, Kviat wrote:
> No i?

//i las wycieli...

//a za mniedzom, u niemnieckich towarzyszy juz caly las* wycieli...
narazie bezkarnie...

* -
https://tysol.pl/a23827-Las-Hambach-w-Niemczech-licz
acy-12-tys-lat-wyniszczony-juz-w-90%25-Co-wolno-woje
wodzie-

//i nawet siem twoja pszypsiolka z kibla smiertelnie oburza...

https://wyborcza.pl/7,75400,23969887,niemcy-moga-wyc
inac-las-hambach-i-bic-ekologow-a-nam-zabraniaja.htm
l?disableRedirects=true

104. Data: 2020-07-10 02:51:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 09:20, z...@g...com wrote:
> W Egipcie rudzi byli ofiarowywani Bogu. To skoro taka stara cywilizacja mogła sobie
na to pozwolić to oni też powinni ;) A męski homoseksualizm jest uwarunkowany
genetycznie. Grubas "myśli" że kłamstwo powtórzone tysiąc razy stanie się prawdą.

//kazdyn, najprostrzy organizm, nawet bakterie, majom dwie podstawowe
funkcje:

1) - przezyc

2) - przekazac zycie potomstwu

//jesli jakis organizm nie spelnia w/w funkcji, nie istnieje w bioswerze...

105. Data: 2020-07-10 03:19:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 19:08, z...@g...com wrote:
> Masz niezwykłą łatwość negatywnego oceniania ludzi. Czyli jesteś po prostu wredna.
Rudy kolor włosów koryguje osiem genów które mogą się ujawniać w różnym stopniu. A ja
jestem absolwentem biologii :)

//cos ciem ominelo, ostatnio... i nie jestes na biezonco...

https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1108

106. Data: 2020-07-10 03:20:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 12:58, z...@g...com wrote:
> W tej chwili jedną z najbardziej lewackich partii jest PIS.

//no i znacznie mniej kradno...!

107. Data: 2020-07-10 05:32:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 21:28, XL pisze:

> Co to się ludziom marzy?
> To, że ciebie rodzina ubezwłasnowolniła i umieściła w tej psychuszce, nie
> świadczy, że sam masz podobną moc ?

Ja Bog cie nie kocham :]

--
gazebo

108. Data: 2020-07-10 10:08:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Ja Bog cie nie kocham :]

Uff. Jeszcze by tego brakowało, żeby się znowu jakiś ,,Bog" z psychuszki
włóczył za mną. Już raz taki za mną łaził, jak tylko go wypuszczali na
przepustkę - czekał codziennie na przystanku, aż wrócę z uczelni i szedł
tak za mną aż pod mój dom i stał tam do nocy. Wreszcie go zamknęli na
stałe, bo z siekierą biegał po okolicy, a najpierw o mało nie odrąbał głowy
swojej matce.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

109. Data: 2020-07-10 11:03:40

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 12:12, z...@g...com pisze:
> Kobiety będą głosować na ładniejszego. Dlatego Duda przegra :)

Właściwie to chyba nie chodzi nawet o urodę. Taki Kalibabka przecie nie
wyglądał jak jakiś amant filmowy a całe tabuny bab oddały by mu nie
tylko głos w wyborach. Większość współczesnych społeczeństw stanowią
kobiety, ale dlaczego tak mało ich zajmuje kierownicze stanowiska w tych
państwach? Oczywiście chodzi mi o te stanowiska które są obsadzane w
wyniku powszechnego głosowania.

110. Data: 2020-07-10 11:06:28

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 14:12, XL pisze:

> Tylko Twoja i to wynikająca wyłącznie z Twoich ograniczeń mentalnych. Bo
> ,,nam" niczego nie ,,udzielano". Nawet walczyć o te prawa nie musiałyśmy
> (wbrew temu, co przypisują sobie walnięte feministki). Prawa te są
> naturalnym następstwem rewolucji przemysłowej i 1WŚ i je sobie po prostu
> wzięłyśmy z tacy. Mając ,,predyspozycje" do podjęcia pracy i trudu
> utrzymania rodziny na równi z mężczyznami (rew. przem.) lub z powodu braku
> mężczyzn pracując i utrzymując rodziny zamiast nich (1WŚ i po niej) kobiety
> WZIĘŁY sobie także prawo do decydowania o wszystkim na równi z nimi.
> [...]

Ale oparta znajomości rzeczy i stanie faktycznym. Doświadczenie uczy że
chyba właściwsza byłaby naturalna kolej rzeczy, czyli to co było przed
_sztucznymi_ zmianami w prawach do głosowania. Nie dosyć że same
kierujecie się jakimiś irracjonalnymi kryteriami przy wyborach to
jeszcze waszym sposobem różnicowania zarażacie samce.  Nie potraficie
przecie powiedzieć dlaczego właśnie skompromitowany Duda a 5-6
potencjalnie porządnych i uczciwych kandydatów..

> ,,Potrzebnych" wg niego, a nie obiektywnie. Co jest priorytetem dla takich
> wypierdków jak on, zaprawdę mało kogo interesuje. Może tylko w
> psychuszkach.

 Tym się właśnie różnimy - wy kobiety podświadomie czy nie, opowiadacie
się za batem nad głową a faceci za jak największa wolnością i swobodą.
To właśnie dzięki wam do koryt dopychają się takie miernoty których mamy
za wodzów, mało - przywódców narodu.

Tak jak czarny nie będzie nigdy białym tak samo nigdy facet nie będzie
równało się - kobieta.

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.