Mój program polityczny.

121. Data: 2020-07-10 16:51:13

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 12:36, XL pisze:

> Ty - MNIE coś ,,tłumaczyłeś"?
> Ty tłumaczyć możesz rodzinie, na rodzinnych imprezach. To jest szczyt
> twoich możliwości, staruchu ?

przeciez to ty jestes stara, ja jestem wieczny wiec mnie nie dotyczy :]

--
gazebo

122. Data: 2020-07-10 16:52:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 09:08, XL pisze:

> Uff. Jeszcze by tego brakowało, żeby się znowu jakiś ,,Bog" z psychuszki
> włóczył za mną. Już raz taki za mną łaził, jak tylko go wypuszczali na
> przepustkę - czekał codziennie na przystanku, aż wrócę z uczelni i szedł
> tak za mną aż pod mój dom i stał tam do nocy. Wreszcie go zamknęli na
> stałe, bo z siekierą biegał po okolicy, a najpierw o mało nie odrąbał głowy
> swojej matce.

to teraz z niebieskim tylko online, wszystko jasne

--
gazebo

123. Data: 2020-07-10 16:54:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 10:08, trybun pisze:

> To ty raczej z czymś "pojechałeś" bo nie mam pojęcia o czym mowa.

no ty chyba masz cos z pamiecia

--
gazebo

124. Data: 2020-07-10 16:56:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 10:09, trybun pisze:

> Co to znaczy, jednym słowem - jesteś za czy przeciw?

jestem za, owszem, ino tylko cos takiego juz istnieje, problem w tym, ze
moc przewidziec wynik nikt takowego nie oglosi, ale lepiej mi powiedz
jak w tym widzisz kobiety

> Właśnie to jest (mogłoby być) zdrowe.  Bo jak na razie to nie obywatel
> wybiera sobie tych zbirów a każdego rodzaju władza.

to jest, bylo i bedzie chore

> Ale to przecie nie ty jesteś kandydatem..  A jeżeli jesteś to przedstaw
> program i plany to niewykluczone że właśnie na ciebie oddam głos.

nie odpowiada mi twoj program

--
gazebo

125. Data: 2020-07-10 17:27:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 00:55, XL pisze:

> Jeden, pięć, osiem czy ochnaście czy sto, pięćset czy tysiąc pięćset genów
> rudości - najmniej istotne w tym problemie.
> Istotne jest GENETYCZNE uwarunkowanie tej cechy.

No ale przecież mogliby się farbować.

> A NA HOMO NIE MA ŻADNEGO GENU.

Jednego nie ma, ale jest kilka-/-dziesiąt/-set.

A zresztą - co to za różnica, jeśli ktoś nawet niegenetycznie wybiera
sobie partnera tej samej płci...

Ewa

126. Data: 2020-07-10 17:28:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 13:36, XL pisze:

> Ty - MNIE coś ,,tłumaczyłeś"?
> Ty tłumaczyć możesz rodzinie, na rodzinnych imprezach. To jest szczyt
> twoich możliwości, staruchu ?

Od kiedy to wiek zaczął być kluczowym argumentem?

Ewa

127. Data: 2020-07-10 17:29:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 17:28, FEniks pisze:

> Od kiedy to wiek zaczął być kluczowym argumentem?

A, no tak, wtedy kiedy czujesz się młodsza i możesz go użyć, rozumiem.

Ewa

128. Data: 2020-07-10 17:41:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 16:52, gazebo pisze:

> to teraz z niebieskim tylko online, wszystko jasne

Ach tych wspomnień czar...

Ewa

129. Data: 2020-07-11 12:21:02

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 13:31, XL pisze:
> Wobec mnie się NIE skompromitował. Dlatego. Dla mnie to racjonalne.

A znasz chociaż zasady na których sprowadza do Polski obce wojska?

> Nie rozśmieszaj mnie - wszyscy oni po obcych pieniądzach - jeden w drugiego
> rosyjska agentura, w przypadku Trzaskowskiego ukraińska lub niemiecka, albo
> jedno i drugie.

Nie dałaś im szansy zaistnieć i się wykazać. I co to znaczy ta
"agentura", bo niby Twój faworyt to Twoja agentura?

> Z którym sobie zawsze świetnie poradzimy, spoko. Jeśli już, to zostawimy mu
> funkcje ochronne wobec nas. Od tego jest facet w jaskini.

Brak komentarza - "wybory".

> Swobodą OD MĘSKICH OBOWIĄZKÓW to na pewno.
> Mój facet się od nich nie uchyla.

Nie miałem na myśli odosobnionych przypadków, no i może Twój facet nie
miał okazji aby się wykazać pod tym względem.

> Że niby dla kobiet powinno być tylko 3K - jak w niemieckim faterlandzie
> Hitlera?

Najlepszy przykład to herr Adolf, - on nie ogólnie Niemców fascynował
doprowadzając do ekstazy a ich "piękniejszą" część. Weźmy także choćby
"Czwórkę z Liverpoolu", czy naprawdę grali oni tak magicznie że
nastolatki wpadały w ekstazę i mdlały?  Tak że ogólne podejście kobiet
do wyborów i ich kryteriów jest tak zagadkowe że jest potrzeba powrotu
do stanu gdy kobiety były wykluczone z prawa do wyborów. M.in dla ich
samych dobra.

> Rasista - popieram ?

Żaden rasizm tylko stwierdzenie oczywistego faktu.

> Ba, no jeszcze czego ?

No właśnie - nie jest za dobrze gdy kobieta wstępuje do koła
strzeleckiego a facet do klubu szydełkowania i robótek ręcznych.

130. Data: 2020-07-11 17:13:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> A znasz chociaż zasady na których sprowadza do Polski obce wojska?

> Nie dałaś im szansy zaistnieć i się wykazać.

Niech się ,,wykazują" eksperymentując na własnym i własnych rodzin życiu -
od mojego im wara. Nie rzucę pięciu lat pod nogi niesprawdzonych ludzi. Nie
wiem bowiem, czy dysponuję więcej niż pięcioma - są więc one dla mnie o
wiele cenniejsze, niż dla rozrzutnych tzw. młodych, którzy nawet nie myślą
o tym, że i dla nich może to być ostatnia piątka i są skłonni szafować swym
czasem i życiem.

> I co to znaczy ta
> "agentura", bo niby Twój faworyt to Twoja agentura?

Agentura to obcy element.

> Brak komentarza - "wybory".

Jaskinia ma ścisły związek z wyborami.

> Nie miałem na myśli odosobnionych przypadków, no i może Twój facet nie
> miał okazji aby się wykazać pod tym względem.

Pod wzgledem uchylania? Zawsze mam w nim oparcie. ZAWSZE. Jest NIEZŁOMNY w
najlepszym znaczeniu tego słowa - moralnie i mentalnie.

> Najlepszy przykład to herr Adolf, - on nie ogólnie Niemców fascynował
> doprowadzając do ekstazy a ich "piękniejszą" część.

Nie widzę w tym różnicy miedzy Niemcami i Niemkami w tym względzie -
wystarczy spojrzec:

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/QtLwnvCoQP59
sf9XiWX5foHy7_fIhjqr-oWBQFMn3L4NjFWHRqcdXE0AGEtqyfNO
kj6RfmGAhHP750vZsGU7CswqB-yldNcXrymZhi1EoRfp0GgBbKxX
4_Pb

> Weźmy także choćby
> "Czwórkę z Liverpoolu", czy naprawdę grali oni tak magicznie że
> nastolatki wpadały w ekstazę i mdlały?

Naprawdę; byli MAGICZNIE INNI.

> Tak że ogólne podejście kobiet
> do wyborów i ich kryteriów jest tak zagadkowe że jest potrzeba powrotu
> do stanu gdy kobiety były wykluczone z prawa do wyborów. M.in dla ich
> samych dobra.

Wiesz, ja nie muszę głosować, bo z mężem mamy bliźniacze poglądy polityczne
(i wszelkie inne, do najdrobniejszego szczegółu), ale jednak wolę, gdy na
nasze wspolne typy oddamy DWA głosy, a nie jeden.
Poza tym wcale nie jest pewne, że to kobiece kryteria wyborcze są tymi
gorszymi - to tylko Twoje odczucia wynikajace w dodatku z błędnego
odczytywania intencji kobiet przy wyborach.

> Żaden rasizm tylko stwierdzenie oczywistego faktu.

Lewacy tak nie sądzą - nawet ,,krem WYBIELAJĄCY, ,,margarynę z Murzynkiem" i
,,czarną listę" uznają za rasizm.

> No właśnie - nie jest za dobrze gdy kobieta wstępuje do koła
> strzeleckiego

Czasem nie ma innego wyjścia.

https://fakty.interia.pl/historia/newsamp-85-lat-tem
u-urodzila-sie-danuta-siedzikowna-inka,nId,1020606

https://wiadomosci.wp.pl/kurdyjki-kontra-panstwo-isl
amskie-jak-armia-kobiet-walczy-z-dzihadystami-602526
3569056897a

> a facet do klubu szydełkowania i robótek ręcznych.

Niekoniecznie do klubu, ale prawdziwy mężczyzna radzi sobie TAKŻE z tymi
zajęciami. Nie ujmuje mu męskości umiejętność szycia, szydełkowania i
zaplatania warkoczy, gdy z ,,męskimi" obowiązkami świetnie sobie radzi.
Mówię z autopsji.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.