Mój program polityczny.

211. Data: 2020-08-05 23:28:05

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik z...@g...com napisał:
> Czauczesku czy Kadafi to dobre przykłady tego jak się zachowują rozczarowani
obywatele.

Co do pierwszego ok, co do drugiego błądzisz. Z tego co kojarzę
jesteś tu świeżakiem więc masz prawo błądzić:)

Syria i Libia to inne bajki.

https://youtu.be/pBvCxXkpZoo?t=897 do końca, a jak ci źródło nie pasi
są imejle klintonowej na onecie.

212. Data: 2020-08-06 13:25:44

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2020 o 20:18, gazebo pisze:

> na poczatek uznaj, ze Katarzyna to nie jedyna Cesarzowa

Nie przypominam sobie abym kiedykolwiek twierdził co innego.  To jedno,
natomiast druga sprawa to taka że nie znam cesarzowej która sama z
siebie by do tytułu doszła. No ,oczywiście o ile nie brać pod uwagę
literackiej cesarzowaj - Achaii.

213. Data: 2020-08-06 17:13:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/08/2020 o 12:25, trybun pisze:

> [...]
> natomiast druga sprawa to taka że nie znam cesarzowej która sama z
> siebie by do tytułu doszła. No ,oczywiście o ile nie brać pod uwagę

to teraz napisz, z tego co pamietam zle pamietalem, twoje slowa na gorze
nie sa wyciete, ale to z tego co pamietasz o tych cesarzowych? czy na
jakiejs podstawie?

--
gazebo

214. Data: 2020-08-07 09:56:06

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.08.2020 o 17:13, gazebo pisze:

> to teraz napisz, z tego co pamietam zle pamietalem, twoje slowa na
> gorze nie sa wyciete, ale to z tego co pamietasz o tych cesarzowych?
> czy na jakiejs podstawie?

Przecie zgodnie z prawdą chwili w której pisałem tamten post to naprawdę
z cesarzowych pamiętałem tylko Katarzynę Wielką -
"Z tego co pamiętam na tą chwilę  jedyna cesarzowa to ruska Katarzyna",
.  Czego się czepiasz i co chcesz udowodnić?

215. Data: 2020-08-07 14:17:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 lipca 2020 20:03:36 UTC+2 użytkownik z...@g...com
napisał:
> Ponieważ Gazebo chce bardzo na mnie głosować, to może przedstawię cały program
polityczny :)

> W punktach:
>
> 1. Ograniczenie władzy polityków do bezpieczeństwa wewnętrznego i
zewnętrznego,nauki w zakresie badań podstawowych i innowacji, ochrony zdrowia w
zakresie drogich kuracji, infrastruktury, wymiaru sprawiedliwości, finansów państwa,
ustalonego minimum bezpieczeństwa socjalnego, wyrównywania możliwości rozwoju
poszczególnych regionów. Wszystkie pozostałe zagadnienia mają być przekazane do
samorządów.

> 2. Majątek narodowy ma zostać przekazany obywatelom w postaci akcji tak, aby każdy
stał się realnie właścicielem spółek skarbu państwa, lasów państwowych i pozostałych
składników majątku narodowego.

> 3. Wybory mogą się odbywać jedynie za pomocą plakatów wyborczych na których będzie
spisany program wyborczy kandydatów lub partii. Plakaty mogą być publikowane tylko w
internecie na stronach do tego służących. Zakaz publikowania wizerunków polityków.
Wywiady z politykami jedynie w formie pisemnej. Jeśli to technicznie możliwe wybory
też jedynie poprzez internet.

> 4. Podatki wyłącznie na finansowanie zadań państwowych ustalone na poziomie
pokrywającym zadania którymi zajmują się politycy. Zadania samorządów będą
realizowane z osobnych podatków lokalnych.

> 5. Zaplanowanie rozwoju gospodarczego kraju w sytuacji zmniejszającego się
zaludnienia i zapobieżenie wszystkim zagrożeniom z tym związanym.

> 6. Po wprowadzeniu takiej struktury państwa eliminacja zbędnych przepisów,
urzędników i urzędów oraz funkcji państwa.

7. "Bić kurwy i złodziei" według dobitnego streszczenia Marszałka Piłsudskiego.

216. Data: 2020-08-07 16:17:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/08/2020 o 08:56, trybun pisze:

> [...]
> "Z tego co pamiętam na tą chwilę  jedyna cesarzowa to ruska Katarzyna",
> .  Czego się czepiasz i co chcesz udowodnić?

niczego sie nie czepiam, jesli twierdzisz, ze zadna cesarzowa sama z
siebie do tytulu nie doszla to jaki facet sam do tego doszedl? bo bez
koneksji to nawet papiezem nie zostaniesz, a raczej tym bardziej nie
zostaniesz, moj blad

--
gazebo

217. Data: 2020-08-09 06:07:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-05 13:09, trybun wrote:
> [...]
ds/2017/11/zlewiska.jpeg

> [...]
> nie ma nic co chcieliby mieć nasi sąsiedzi. Tak więc bajanie o
> dzisiejszym zagrożeniu z ich strony jest czyms wysoce niepoważnym.
>
> Jaki fakt? Jak sowiet wszedł na polskie tereny to Kraju praktycznie już
> nie było. Było juz tylko kilka zupełnie ze sobą niepowiązanych punktów
> oporu. Poza tym tak z ciekawości - na czym opierasz zdanie jako o jednej
> z najsilniejszych armii Europy - Armii Czerwonej w tamtych czasach?
>
> I znowu fakty o milę nie ocierają się o prawdę - w którym to zapisie
> dzisiaj stoi o współpracy armii rosyjskiej z bundeswerą?

Ale, to wszystko mamy dzienki temu, ze wolnosci zeglugi na swiatowym
oceanie pilnuje marynarka wojenna Stanow Zjednoczonych... a my jestesmy
ich kolegami i dowozimy in bulki i mleko na srodek Oceanu Indyjskiego...!

https://www.wprost.pl/kraj/27221/orp-plynie-na-wojne
.html

Jednak nie trudno zgadnonc, ze gdy zabraknie Hegemona, to natychmiast
jedni i drudzy zatanczom na trupie wersalskiego benkarta...

//tu taki porownanie ze slupkami... i od czasu ukladu z Rapallo, z 1922,
oba te kraje, (Niemcy i ZSRR), rozwijaly i unowoczesnialy swe armie...

http://www.1939.pl/uzbrojenie/porownanie.htm

//i na szczenscie nie ma zapisu o wspolpracy, dzienki temu, ze
Amerykance trzymajom Niemcow pod butem... podobno do 2099 roku.

218. Data: 2020-08-09 06:28:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-09 06:07, Ilona wrote:

> [...]
>
> //i na szczenscie nie ma zapisu o wspolpracy, dzienki temu, ze
> Amerykance trzymajom Niemcow pod butem... podobno do 2099 roku.

//a tu zestawienie sli Polski, oraz Niemiec i ZSRR, ktore braly udzial w
kampanii wrzesniowej...

https://zbrojni.blob.core.windows.net/pzdata2/Images
/66857

http://www.polska-zbrojna.pl/home/articleshow/29109?
t=80-lat-temu-wybuchla-II-wojna-swiatowa#

219. Data: 2020-08-09 06:35:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-05 13:10, trybun wrote:
> [...]
i%C4%99zieniach-zagadki-do-rozwi%C4%85zania/a-438709
29

> Ale zdaje się później zmianił zdanie, sporo swoich przeciwników
> pozamykał bo... mogł. ;-)

Ta... a tego Rozwadowskiego, to mu nie zapomne...!

https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/1477834,T
adeusz-Rozwadowski-glowny-strateg-bitwy-warszawskiej

220. Data: 2020-08-09 06:43:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-05 13:11, trybun wrote:

> Właściewie to nie mam zdania na ten temat. Ewidentnie coś jest nie tak
> jak powinno, tylko nie bardzo wiem w czym pokładać przyczynę.
>
> Myslę że i w tej kwestii Nasz Naród nie miał nigdy danej szansy.
>
> A było w sprawie wypowiedzenia umowy podnóżkowej z USA? Nie chodzi mi tu
> już o same korzyści z takiego wypowiedzenia, bo oba te  kraje mają
> wspólnotę interesów jak żadne inne państawa na świecie, ale o możliwość
> dania Angolom wyboru..

Brytyjczycy, nim weszli do Wspolnoty Europejskie w 1972, zaprojektowali
i zagwarantowali odpowiednimi zapisami w umowie, wystompienie z niej...

//poprostu, rozumiejom, czym na kontynencie som Niemcy...

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.