Mój program polityczny.

221. Data: 2020-08-09 06:45:45

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-09 06:43, Ilona wrote:

> Brytyjczycy, nim weszli do Wspolnoty Europejskie w 1972, zaprojektowali
> i zagwarantowali odpowiednimi zapisami w umowie, wystompienie z niej...
>
> //poprostu, rozumiejom, czym na kontynencie som Niemcy...

https://histmag.org/Thatcher-i-Mitterrand-w-1990-rok
u-zjednoczenie-Niemiec-moze-byc-gorsze-niz-hitleryzm
-3377/

222. Data: 2020-08-10 11:54:53

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 06:07, Ilona pisze:
> [...]
ds/2017/11/zlewiska.jpeg

> Ale, to wszystko mamy dzienki temu, ze wolnosci zeglugi na swiatowym
> oceanie pilnuje marynarka wojenna Stanow Zjednoczonych... a my
> jestesmy ich kolegami i dowozimy in bulki i mleko na srodek Oceanu
> Indyjskiego...!
>
> https://www.wprost.pl/kraj/27221/orp-plynie-na-wojne
.html

> Jednak nie trudno zgadnonc, ze gdy zabraknie Hegemona, to natychmiast
> jedni i drudzy zatanczom na trupie wersalskiego benkarta...
>

> //tu taki porownanie ze slupkami... i od czasu ukladu z Rapallo, z
> 1922, oba te kraje, (Niemcy i ZSRR), rozwijaly i unowoczesnialy swe
> armie...
>
> http://www.1939.pl/uzbrojenie/porownanie.htm
>
> //i na szczenscie nie ma zapisu o wspolpracy, dzienki temu, ze
> Amerykance trzymajom Niemcow pod butem... podobno do 2099 roku.

Równie dobrze możesz napisać że zawdzięczamy to Eskimosom czy Indianom z
plamienie Navajo. Jak można być komuś wdzięcznym za to że nie zabija na
każdym kroku?

Mam co do twoich kolegów sporo uwag natury moralnej.  Sporo by musieli
zmienić w swoim zachowaniu aby się stali i moimi kolegami.

223. Data: 2020-08-10 11:55:41

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 06:28, Ilona pisze:

ds/2017/11/zlewiska.jpeg

.html

> //a tu zestawienie sli Polski, oraz Niemiec i ZSRR, ktore braly udzial
> w kampanii wrzesniowej...
>
> https://zbrojni.blob.core.windows.net/pzdata2/Images
/66857

> http://www.polska-zbrojna.pl/home/articleshow/29109?
t=80-lat-temu-wybuchla-II-wojna-swiatowa#

Silni Zwarci Gotowi, mówi to pani coś?

224. Data: 2020-08-10 11:56:11

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2020 o 16:17, gazebo pisze:

> niczego sie nie czepiam, jesli twierdzisz, ze zadna cesarzowa sama z
> siebie do tytulu nie doszla to jaki facet sam do tego doszedl? bo bez
> koneksji to nawet papiezem nie zostaniesz, a raczej tym bardziej nie
> zostaniesz, moj blad

Tak, nia znam cesarza który odziedziczył stanowisko po żonie. No dobrze
- na tą chwilę nie przypominam sobie o takim cysorzu.

225. Data: 2020-08-10 11:59:05

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 06:35, Ilona pisze:

> Ta... a tego Rozwadowskiego, to mu nie zapomne...!
>
> https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/1477834,T
adeusz-Rozwadowski-glowny-strateg-bitwy-warszawskiej

A wielkopolskich żołnierzy?  Nie jestem jakimś wrogiem Piłsudskiego,
jednak przywódców nie należy oceniać tylko z zobrej strony.

226. Data: 2020-08-10 12:00:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 06:43, Ilona pisze:

> Brytyjczycy, nim weszli do Wspolnoty Europejskie w 1972,
> zaprojektowali i zagwarantowali odpowiednimi zapisami w umowie,
> wystompienie z niej...
>
> //poprostu, rozumiejom, czym na kontynencie som Niemcy...

Dobre sobie - "imperium nad którym nigdy nie zachodziło słońce" ma
krytyczne uwagi do pionka który nie dorasta i nigdy nie dorastał mu do
pięt w poskramianiu innych...

227. Data: 2020-08-10 12:00:38

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 06:45, Ilona pisze:

> https://histmag.org/Thatcher-i-Mitterrand-w-1990-rok
u-zjednoczenie-Niemiec-moze-byc-gorsze-niz-hitleryzm
-3377/

Na dzień dzisiejszy nie ma większego zagrożenia dla świata niż "wielka
trójca" czyli m.in GB i żabojady.

228. Data: 2020-08-10 18:28:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/08/2020 o 10:56, trybun pisze:

> Tak, nia znam cesarza który odziedziczył stanowisko po żonie. No dobrze
> - na tą chwilę nie przypominam sobie o takim cysorzu.

Juliusz Nepos, po swojej zonie, ostatniej cesarzowej imperium
zachodniego, patrzac na to, ze jej imie zaginelo w dziejach a jego
pozostalo mozna by pomyslec, ze miales tam przodkow :]

--
gazebo

229. Data: 2020-08-11 04:57:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-10 11:54, trybun wrote:

> [...]
>
> Mam co do twoich kolegów sporo uwag natury moralnej.  Sporo by musieli
> zmienić w swoim zachowaniu aby się stali i moimi kolegami.

Jak by nie paczec, to jest to juz jakis sukces, krew siem nie leje i
platforma do dalszych wspolnych rozwazan... nad przyszlosciom...!

Tez nie uwazam ich za ideal, ale w tym wypadku jest to klasyczny
przypadek 'znacznie mniejszego zla'...

//popacz co Rosjanie zrobili ukrainskim marynarzom w Ciesnienie
Kerczenskiej, jak tylko poczuli, ze mogom...?

I tak moze byc wszendzie... Dunczycy zamykajom Sund, Hiszpania
Gibraltar, Turcja Bosfor, Iran Ormuz, Panama Paname, itd, itp... i mamy
pirackie wojny morskie, jak w czasach Sir Francisa Drake'a...!

230. Data: 2020-08-11 04:59:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-10 11:55, trybun wrote:

.html

/66857

t=80-lat-temu-wybuchla-II-wojna-swiatowa#

> Silni Zwarci Gotowi, mówi to pani coś?

//dokladnie tak...!

Potrzeba bylo zmowy dwoch najwiekszych armii owczesnej Europy, by
odwazyc siem na wojne z Przenajswietrzom Rzeczypospolitom...!

//a i tak jej nie pokonano, tylko dostala siem pod okupacje...!

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.