Moja DO- KONIEC!

1. Data: 2003-06-09 22:24:56

Temat: Moja DO- KONIEC!
Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Miałem napisać, jak mi idzie, to piszę: niedziela była ostatnim
dniem DO. Fakt, ale ze mnie siłacz- przeżyłem aż 3 dni. ;-)
Olewam to- przez te 3 dni ani raz się nie wypróżniłem :))))))
Wcale to takie śmieszne nie jest, chociaż śmieszki stawiam.
Wiecie co- chociażby za miesiąc miały się cuda dziać, nie ufam takiej
diecie, po której, za przeproszeniem, nie można się wysrać. Już chyba
wiem, po co te "suszone śliwki lub morele"...
Szkoda czasu spędzonego w toalecie. Kwaśniewski radzi w książkach pić
ziółka- a ja to olewam, nie będę pić ziółek i nikt mi nie wmówi, że
dieta powodująca zaparcie jest zdrowa, obojętnie w jakim okresie.
Kolejna rzecz- podczas treningu (pisałem, że tańczę sportowo) leje się
ze mnie jak z fontanny a kondycji zero,
co naprawdę nie jest miłe ani dla mnie ani dla
mojej parnterki :/ :-((( Poza tym w niedzielę czułem się strasznie
słabo, a na DO byłem 2 dni. Ilości policzone skrupulatnie, limity na
pewno nie przekroczone. Dziś, po zjedzeniu porządnej ilości chleba,
słabość minęła.

Wiem, co napiszecie i rozumiem to, i tak mogłoby być, tj, że przejdą mi
te objawy, że to "szok" dla organizmu i tak dalej. A ja mam coś takiego
gdzieś. DO uświadomiła mi, że trzeba myśleć o tym, co się je, ale
niekoniecznie musi to być głównie tłuszcz.
Nooo, teraz to się zacznie... :-)

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.

2. Data: 2003-06-10 05:47:42

Temat: Re: Moja DO- KONIEC!
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mike" <m...@k...wox.org-nospam> napisał w wiadomości
> Witam. Miałem napisać, jak mi idzie, to piszę: niedziela była ostatnim
> dniem DO. Fakt, ale ze mnie siłacz- przeżyłem aż 3 dni. ;-)
> Olewam to- przez te 3 dni ani raz się nie wypróżniłem :))))))

Zdaniem Krysi błonnik jest przecież trujący i koncerny próbują go sprzedawac
na siłę. :-)))

> [...]
> dieta powodująca zaparcie jest zdrowa, obojętnie w jakim okresie.
> Kolejna rzecz- podczas treningu (pisałem, że tańczę sportowo) leje się

Mało węglowodanów. Gdybyś dochodził do DO stopniowo to byś pewnie nie
zauważył tak jak większość opytmalnych.

No to zaczynamy: gratuluję!
Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

3. Data: 2003-06-10 06:30:03

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzieś. DO uświadomiła mi, że trzeba myśleć o tym, co się je, ale
> niekoniecznie musi to być głównie tłuszcz.

Nie trolluj już więcej ;)))
Slawek

4. Data: 2003-06-10 07:22:06

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do Jana Werbinskiego. Co Pan uwaza na temat diety tluszczowej -
zblizonej do DO polegajacej na spozywaniu Białka i Tłuszczu? I jak sie ma
brak wegli przy uprawianiu wysilku fizycznego w postaci sztuk walki Judo,
Ju-Jutsu, oraz Biegania czy grozi mi jedynie oslabienie powodowane brakiem
wegli czy moge sobie zrobic krzywde np. zrywajac sciegna badz inne kontuzje
spowodowane slaba regeneracja organizmu.

Z gory dziekuje i mam nadzieje ze odpowie pan na moje pytanie, bo z tego co
zauwazylem posiada Pan duza wiedze i doswiadczenie w tej dziedzinie.
Powazaniem MANIO.

5. Data: 2003-06-10 07:28:54

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Mon, 9 Jun 2003 22:24:56 +0000 (UTC), gdy Mike
<m...@k...wox.org-nospam> napisał:

> [...]
>dieta powodująca zaparcie jest zdrowa, obojętnie w jakim okresie.
>Kolejna rzecz- podczas treningu (pisałem, że tańczę sportowo) leje się

Daleki jestem od polecania DO, ale wydaje mi sie, ze 3 dni nie mogą
wiele powiedzieć o skutkach diety. W te upały pewnie nawet wegetarianie
się pocą :)

Poza tym czy działać moze coś takiego, że niby stosujesz dietę, ale sam
nie jesteś do niej przekonany i szukasz tylko pretekstu, żeby skończyć?
Chyba jednak przekonanie i autosugestia mogą poprawić, ze nawet kiepska
dieta zadziała i odwrotnie - ich brak: że w super-diecie będzie się
widzieć same wady :)

pzdr
V.

6. Data: 2003-06-10 08:00:07

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do Jana Werbinskiego. Co Pan uwaza na temat diety
tluszczowej -
> zblizonej do DO polegajacej na spozywaniu Białka i Tłuszczu? I jak sie ma

Dieta ketogeniczna jest chyba najbardziej efektywną dieta odchudzającą ale
nie może byś stosowana zbyt długo. nie jest dietą do stosowania ciągle.

> brak wegli przy uprawianiu wysilku fizycznego w postaci sztuk walki Judo,

brak węglowodanów na diecie wysokotłuszczowej zdecydowanie przeszkadza, np u
mnie powoduje znaczny spadek siły i chęci do wysiłku, obnizoną koncentrację
itp

> Ju-Jutsu, oraz Biegania czy grozi mi jedynie oslabienie powodowane brakiem
> wegli czy moge sobie zrobic krzywde np. zrywajac sciegna badz inne
kontuzje
> spowodowane slaba regeneracja organizmu.

Raczej tylko osłabienie, ścięgna - jedz galaretki, kolagen itp, poza tym
dbaj o witaminki i pozostałe składniki odżywcze.

> Z gory dziekuje i mam nadzieje ze odpowie pan na moje pytanie, bo z tego
co
> zauwazylem posiada Pan duza wiedze i doswiadczenie w tej dziedzinie.

:-) No, nie przesadzajmy. Jedzenie to po prostu moje hobby.

7. Data: 2003-06-10 08:49:56

Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our dear newsgroup friend slawek wrote:
> Nie trolluj już więcej ;)))
Taaaa, gdyby to było tylko trollowanie, ale ja naprawdę przez te 3 dni
jadłem ściśle wg zaleceń Kwaśniewskiego. Akurat ja do trollujących nie
należę :-) Pisałem przez parę lat na pl.soc.religia i pl.soc.polityka ,
więc całkiem "nowy" to nie jestem, i trollowaniem nigdy się nie
zajmowałem.

8. Data: 2003-06-10 08:52:10

Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our dear newsgroup friend Jan Werbiński wrote:

> Zdaniem Krysi błonnik jest przecież trujący i koncerny próbują go sprzedawac
> na siłę. :-)))
Hmmm, też mnie zastanawiały te "suszone śliwki lub morele", które prawie
każdy optymalny opisywał tutaj. Na "chłopski rozum", czy dieta, na którą
przejście powoduje zaparcia (i to takie :)) może być zdrowa dla
organizmu?

> Mało węglowodanów. Gdybyś dochodził do DO stopniowo to byś pewnie nie
> zauważył tak jak większość opytmalnych.
Ooo, a to nowość. Kwaśniewski pisał, że należy przejść na DO z dnia na
dzień, bez okresów przejściowych, hihihihi :-) Widać optymalni też
musieli to zauważyć.

:-)

9. Data: 2003-06-10 10:52:54

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> każdy optymalny opisywał tutaj. Na "chłopski rozum", czy dieta, na którą
> przejście powoduje zaparcia (i to takie :)) może być zdrowa dla

Piszą ci co mają problemy.
Z zaparciami (nie mylić z małą ilościa kału) zgłosiły się do mnie może ze
trzy osoby i to było u nich "na początku drogi" (wystarczało zwykle
zwiększenie ilości płynów lub śliwki/morele na wieczór :-) ). A sam już jem
ponad trzy lata i nie obserwowałem u siebie, rodziny, znajomych "opty"
nasilenia się takich objawów.

Gdybyś dokładnie przeczytał książkę JK to byś wiedział, że w pierwszych
dniach nie powinno obciążać się organizmu. To nie jest przełącznik ON/OFF,
że jednego dnia wrzucasz do "wora" opty_jedzenie i już jest "pałer". Daj mu
trochę czasu na przebudowanie szlaków metabolicznych. U mnie uczucie
"rozpierającej energi" przyszło po ok. dwóch tygodniach kiedy strzałka wagi
ruszyła w dół i zjechała w ciągu dwóch miesięcy -15 kg :-).

No, no... ciepło, ciepło !

Niekoniecznie ;-)

Po około dwóch latach ZO (kiedy to chciałem "nawracać" bliższą i dalszą
rodzinę) uświadomiłem sobie, że doktor Kwaśniewski miał rację mówiąc na
spotkaniach żeby nie przekonywać nikogo na siłę bo to obróci się przeciwko
nam. I to jest prawda. Ktoś pyta - odpowiadam, nie pyta - siedzę cicho. Jest
to trudne zwłaszcza w stosunku do osób najbliższych ale widocznie musi tak
już być.

Zrobisz jak uważasz - to Twoje życie...

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

10. Data: 2003-06-10 11:10:12

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike <m...@k...wox.org-nospam> wrote in

> Taaaa, gdyby to by?o tylko trollowanie, ale ja naprawd? przez te 3 dni
> jad?em ściśle wg zalece? Kwaśniewskiego. Akurat ja do trollujących nie
> nale?? :-) Pisa?em przez par? lat na pl.soc.religia i pl.soc.polityka ,
> wi?c ca?kiem "nowy" to nie jestem, i trollowaniem nigdy si? nie
> zajmowa?em.

Skoro piszesz takie rzeczy o DO, to pewnie jestes trollem...

Ja napisalem kiedys, ze prady selektywne mi na migrene nie pomogly i za kare
dowiedzialem sie od Krystyny, ze mam problemy psychiczne, a nawet otrzymalem
delikatna sugestie, ze jestem homoseksualista ;)

pozdrowaski,
t.

mm A DIETA ROZDZIELNA
Nie tyje.