Re: Moja dieta

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Moja dieta
Date: Sat, 1 May 2004 22:38:41 +0200
Sender: K...@p...onet.pl@sub131-106.elpos.net

Użytkownik "Karolina Matuszewska"
<g...@s...am.lublin.pl> napisał w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E100114FB46@jplwan
t003.jasien.net...

> No właśnie dziwi mnie, że Krystyna, Leszek czy Gapa -- dyplomowani
> doradcy żywieniowi, którzy zawsze mają tu tyyyyyle do powiedzenia --
nie odezwali się słowem w tym wątku,

Ostatnio jestem zajęta i nie mam czasu na dyskusje w I-necie.
Mogłabyś wziąć taką ewentualność pod uwagę, zamiast wnosić jakieś
pretensje.
Nijak nie można niektórym dogodzić, jak się odzywam - to każą się
zamknąć, jak się nie odzywam - to mają pretensje, że milczę... ;]

a Jurek jedynie próbował zepchnąć
> dyskusję "pod dywan", kierując ją na oddzielną grupę. I tutaj już
> naprawdę nie chodzi o udowadnianie, że jednak na DO występują
problemy zdrowotne, bo to jest dla każdego oczywiste, ale o zwykłą
pomoc siostrze-w-diecie.

1. Dana sobie sama poradziła z problemami dużo wcześniej, a teraz
je tylko opisała. Nie widzę w jej poście prośby o porady.
Ja raczej rozumiem, ze została wywołana do tablicy, aby opowiedzieć
o swoich wcześniejszych problemach na DO, ale one nie są już aktualne.
2. Ja nie jestem lekarzem, żeby jej udzielać rad w zakresie zdrowia,
i to w dodatku przez I-net. Nawet lekarze nie leczą przez I-net.
3. Ja nie doświadczyłam jej chorób, ani bólów - prawdopodobnie kolki
z powodu wychodzenia kamieni, ani łuszczycy, ale czy tak jest, jak ja
się domyślam? Nie jestem jasnowidzem.

Dla mnie niepojęte jest, że zamiast głośno mówić o
> problemach występujących na DO i wspólnie się zastanawiać, jak im
> zapobiegać, doradcy żywieniowi chowają głowy w piasek i udają, że
nie było tematu.

1. j.w.
2. A mało to listów z różnymi problemami początkujących optymalnych
JA SAMA umieściłam na grupach dieta.optymalna.ogloszenia
i na alt.pl.dieta.optymalna? Każdy kto ma jakieś problemy - może
zajrzeć do archiwum i poszukać odpowiedzi lekarza na list pacjenta
z podobnymi problemami. A robiłam to WŁAŚNIE DLA początkujących
optymalnych. Obecnie już nie muszę, bo wiele listów ukazuje się
codziennie na bieżąco na stronie
http://www.dr-kwasniewski.pl/?id=2&cat=1 wystarczy zasubskrybować,
czytać i uczyć się. W obu naszych pismach tez jest baaardzo dużo
listów od optymalnych "z problemami" i odpowiedzi na nie, więc nie
można nam zarzucać, że "chowamy głowę w piasek". Poczytaj naszą grupę
dyskusyjną, od tych ustawicznych dyskusji o "problemach" można wręcz
odnieść wrażenie, że optymalni ciągle na coś chorują i się skarżą,
czego absolutnie nie ma na jakiejkolwiek innej diecie... 8)
Ot paradoks... ;]

> Takim zachowaniem sami wystawiają się na strzał, dając mocne
> argumenty przeciwnikom DO.

No to strzelaj. Bo jak na razie, to trafiasz kulą w płot.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Nieobecni nigdy nie mają racji. Philippe Destouches ;|